Recensie Jessica, Hasselt 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

frikandel

Vaste klant
190
03/03/22
170
6
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jessica-back-in-town-2.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Even prijs en uur afgesproken op whatsapp, ze laat t uitschijnen of pzc en tongzoenen inbegrepen zijn, maar vroeg toch naar verduidelijking. Naar PZC kan je fluiten tenzij je 30 flappen extra neerlegt, Dat dus maar geskipt.
Eenmaal op de kamer toch teleurgesteld van t uiterlijk, eigenlijk had ik gelijk moeten vertrekken. Het is wel de dame van de foto maar foto's zeer flatterend tov werkelijkheid. Extensions kan mijn 3 jarig zoontje nog beter zetten dan wat deze meid in haar kop heeft hangen, trok op niks.
Ik heb me opgefrist en dan maar de leiding genomen, haar opgegeild met voorspel, overal zoenen, tongen liet ze lichtjes toe, een wasmachine hoeft voor mij niet. Stilletjesaan me een weg gebaand naar haar kut, die rook fris en was netjes geschoren. Ook heel mooi van shape en kleur.
Van het befwerk kon ze genieten, maar nadat ik mijn vinger in haar kut propte (jezus wat een strakke kut nog voor zo een gezette meid), kon ze haar gspot stimulatie wel apprecieren.
Haar flamoes werd goed nat en ze kreunde van plezier, was wel geil om haar lekkere kutsap te proeven en haar te zien genieten.
Helaas idioot als ik was, befte en vingerde ik haar klaar. Hierna was met dit wicht niets meer aan te vangen. voor te pijpen deed ze me een cd om, voelde niks van haar mond rond mijn lul.
Alle posities deden haar pijn, controleerde als een gek steeds t condoom en toen ik t wat beu was na 10 posities te proberen waar mevrouw pijn in had, besliste ik me om me maar klaar te trekken.
Ik maande haar aan dat ik over haar buik of tieten wou spuiten, maar dat was weer het "cost extra " verhaal. Dan maar half op mezelf gespoten, vetzakkerij...
samengevat :
+ sympathiek bij aankomst
+ dikke prammen
+ geile natte kut (effe maar)
+ tophygiene

- veel minder knap dan op foto
- alles extra betalen
- onbestaand gevoel tijdens t pijpen
- panische angst voor afglijdend condoom of sperma zo te zien

4/10, geen herhaling
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jessica-new-33.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afspreken via whatsapp verliep vlot.

Bij aankomst nog 20 minuten moeten wachten in de inkomhal omdat ze nog niet klaar was. Tijdens het wachten 3 medewandelaars en de deliveroo kerel gegroet (maw zeer onprofessioneel).

Bij 1ste aanblik teleurgesteld omdat fotoshop zijn werk weer heeft gedaan. Maar omdat ze best wel vriendelijk was het toch een kans gegeven. Na het pijpen vroeg ze telkens welk standje nu welk standje nu, ook even gevoeld aan de punani om te preparen om te beffen, maar ze was nog zeiknat van de vorige.. weg spontaniteit. Ik had gevraagd of ze bovenop wou beginnen, maar er was zo goed als geen wrijving. Toonde niks inzet. Dan ze maar omhoog geduwd en zelf wat geramd. Toen ze moe was van rechtop te zitten, heb ik ze maar neergelegd en missio afgemaakt. Van strakheid niks te merken, heb me echt moeten focussen.

Had 150 bij om er een leuk uurtje van de maken. Maar gelukkig ma 100 gegeven en me uit te voeten gemaakt. Na 20 minuten was ik de deur uit.

Handruk (😂) gegeven bij het buitengaan. Nog 2 medewandelaars gegroet in de inkomhal, en naar huis gegaan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan