Recensie Jessica, Karins Home, Rotterdam 1,67 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 987
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 987

Guest
Intiem
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/jessica/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een paar dagen geleden ging ik naar KH. Bij de voorstelronde viel Jessica mij het meest op. Ze leek lief, kwam lachend naar mij toe en gaf mij ook een hand. Ze leek ook redelijk mooi. Ik koos voor haar. Omdat ik bijna uit mijn budget was, koos ik voor 20 min.

In de kamer veranderde echter veel. Ze zette alles snel klaar en ik waste nog even snel. Dan wilde zij direct beginnen, terwijl ik eerst haar ook een beetje wilde strelen. Maar okay, dan maar beginnen. Ik mocht haar nergens kussen, wat best opvallend is. Verder leek zij ook niet echt naar haar zin te hebben. Ik kwam best snel klaar( binnen 3 min) waarna ik vroeg of in de resterende minuten een massage mogelijk was. Ze gaf direct een beetje boos aan dat de tijd bijna voorbij was, terwijl er nog zeker 10 minuten over waren.

Teleurgesteld gaf ik dat er nog zeker tijd over was en kleedde ik mij aan. Ze leek geirriteerd en ruimde alles snel op.

Ik snap wel dat in het pakket van 20 minuten na 1 keer klaarkomen het afgelopen is, maar dan moet wel dat aangegeven worden. In plaats van dat 20 minuten al na 10 minuten voorbij zijn.
 
Een aantal jaar geleden ben ik hier een paar keer geweest. Dat was prima. Deze keer afspraak gemaakt met Cloe. Ging niet door vanwege de leeftijd. Staat niets van op de site. Na maar aan 3 meisjes voorgesteld te zijn koos ik voor Jessica voor een half uur. Aardig meisje. Beroepsmatig vond ik. Geen gfe. Zij schatte mijn leeftijd een heel stuk jonger. Daar was ook alles mee gezegd. Laat ik nu hetzelfde meemaken als de vorige review. ze heeft hier weinig van geleerd. Beetje pijpen en neuken en dat was het. Alles werd afgeraffeld. De hygiene was uitstekend dus daar lag het niet aan.
 
Jessica is wat arrogant inderdaad en plichtmatig haar werk doe. Het is niet super slecht, als je maar goed tegen "bitchy girl" kan. Ze ziet er namelijk best wel oke uit, een beetje oost blok type maar verzorgd, jong, mooi slanke lijfje.
 
Ik ben afgelopen week naar haar geweeest, maar het is opzich een prettige dame als je beetje met haar kan omgaan en leuk praten. Seks op zich zelf was okay, was niet heel spannend, maar zeker wel een mooi meisje
 
Bah, dit had ik eerder moeten lezen.
Mooi is ze zeker. En ik ging voor de bijl. Zonde van het geld, ze was heel terughoudend en wilde bijna niks. Van onder deed het pijn, 'gesneden bij scheren', tepels heel gevoelig 'liever niet aanraken' etc.
Echt een ijskonijn.
Helaas.
Anderzijds, ze is wel écht mooi en zacht. Da's ook wat waard, zal ik dan maar zeggen. :)
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/jessica/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Had ik dit idd ook maar eerder gelezen. Wat een afstandelijk en zakelijk bezoek. Heupen zo weten te houden dat je net niks mag, groot geschapen doet ze ook niet, en extra's flink voor betalen. Kreunen zo nep dat ik er wat van moest zeggen, nee nooit meer. Pijpen was redelijk maar niet heel bijzonder.
enige plusje; een mooi figuur.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/jessica/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had dit topic van tevoren doorgelezen, dus ik wist wat men van Jessica vond. Sterker nog, met een ander forumlid had ik haar in privébericht al besproken en hij waarschuwde me voor haar. Maar goed, dan ben je daar en je bent net al een behoorlijk stuk komen lopen vanaf een ander privéhuis omdat daar niks naar je gading te vinden was, en bij dit privéhuis is zij de enige die je qua uiterlijk aanspreekt. Wat doe je dan na alles bij elkaar twee uur onderweg te zijn? Dan denk je: 'ik ga het er toch op wagen en ga gewoon voor het lichamelijke genot'. Ach, wij denken toch te veel met onze kleine vriend, hè...

Jessica vind ik wel een mooie body hebben, het snoetje wat minder maar gewoon doorsnee denk ik. Ik vond haar ook helemaal niet bitchy of vervelend, zoals anderen hiervoor beschreven. Ze was gewoon aardig, deed haar best om een praatje te maken en was vriendelijk in de omgang. Qua persoonlijkheid vind ik niks mis met haar. Het was de seks die bar slecht was. Zoals anderen al aangaven, mag je helemaal niks, je mag zelfs niet aan haar tepels komen en ook niet aan haar poes. Je mag ook niet op haar wang kussen en zelfs niet in haar hals. Dat is 'girlfriend experience', zegt zij en dat doet ze niet, voor haar is het alleen maar een 'job'. Maar dat vind ik toch te ver gaan, om halszoenen en aanrakingen aan je kutje als 'gfe' te bestempelen.

Voor mij was de lol er dus al heel snel vanaf. Geen GFE en platte seks is tot daar aan toe, maar dan moet ik me eerst wel kunnen opwinden want anders gaat het heel moeilijk worden. Dat probeerde ze te doen met een ongeïnspireerde plichtmatige pijpbeurt en toen die over was gingen we dus neuken, ik on top. Maar vanwege het gebrek aan opwinding tussen de oren zat er vrij weinig schot in de zaak. Dan was het ook nog eens stervensheet in het kleine kamertje waar we zaten dus op een gegeven moment werd ik te vermoeid en stelde doggy voor. Echter bij de wisseling van standje merkte ik dat niet alles even fris meer rook. Uiteindelijk bleef ik door dit alles niet stijf en wilde ze me klaar trekken. Maar au! wat doet ze dat lomp, hard en zonder gevoel, alsof ze 'm er af wilde trekken.

Onbevredigd ben ik hier weggegaan. Nogmaals, vind ik Jessica beslist een aardige meid, daar lag het niet aan, maar ik vind ze niet zo geschikt voor een privéhuis waar ik toch wat meer verwacht dan wat je normaal gesproken in een raambuurt zou krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Waarom melden jullie dat dan niet aan de gastvrouw ? In het verleden zijn er dames weggestuurd als er veel klachten waren, en die zie ik hier ook. Trouwens die zijn er veel over die Oost Europese DVP
 
Waarom melden jullie dat dan niet aan de gastvrouw ? In het verleden zijn er dames weggestuurd als er veel klachten waren, en die zie ik hier ook. Trouwens die zijn er veel over die Oost Europese DVP
Ik heb het wel benoemd maar meer als dat kan ik na het half uurtje niet doen. Dus het huis weet het echt wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan