Recensie Jessica Kortrijk 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ceke

Newbie
5
11/04/24
0
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Hallo iedereen!

Sterke afrader! We hadden afgesproken voor een halfuurtje massage met een orale ending. Toen ik binnen kwam, was ze al heel stil. Voordat haar kleren uit waren, zuchte ze naar mij en zei ze dat ze moe was.. heel leuk.
Ze gaf me een blowjob van 1 minuut wou, daarna wou ze dat ik haar doggy neukte. Ik was erg teleurgesteld in deze vrouw. Ik wou zo snel mogelijk klaarkomen. Ik kon zelfs het zweet heel de tijd ruiken, zelfs vanuit die positie. Mijn slechtste ervaring tot nu toe.
 
Hallo iedereen!

Sterke afrader! We hadden afgesproken voor een halfuurtje massage met een orale ending. Toen ik binnen kwam, was ze al heel stil. Voordat haar kleren uit waren, zuchte ze naar mij en zei ze dat ze moe was.. heel leuk.
Ze gaf me een blowjob van 1 minuut wou, daarna wou ze dat ik haar doggy neukte. Ik was erg teleurgesteld in deze vrouw. Ik wou zo snel mogelijk klaarkomen. Ik kon zelfs het zweet heel de tijd ruiken, zelfs vanuit die positie. Mijn slechtste ervaring tot nu toe.

Deze dame??
 
E
Zelfde ervaring gehad. Ik heb ze gerapporteerd op RL, omdat ze in de verste verten niet meer op de foto's lijkt. Maar helaas staat haar advertentie er nog. Hopelijk helpt deze thread voor potentiële bezoekers.
Exact! was ik vergeten melden. Op haar foto's ziet ze er zeker goed uit, maar in het echt veeeel minder. En neen, ik denk wel dat het zij is, maar gewoon zwaar fotoshop.
 
Zelfde ervaring gehad. Ik heb ze gerapporteerd op RL, omdat ze in de verste verten niet meer op de foto's lijkt. Maar helaas staat haar advertentie er nog. Hopelijk helpt deze thread voor potentiële bezoekers.
Onlangs heb ik toch nog een profiel kunnen laten verwijderen omdat ze foto's van iemand anders gebruikte. Maar kon het wel bewijzen.
 
Hallo iedereen!

Sterke afrader! We hadden afgesproken voor een halfuurtje massage met een orale ending. Toen ik binnen kwam, was ze al heel stil. Voordat haar kleren uit waren, zuchte ze naar mij en zei ze dat ze moe was.. heel leuk.
Ze gaf me een blowjob van 1 minuut wou, daarna wou ze dat ik haar doggy neukte. Ik was erg teleurgesteld in deze vrouw. Ik wou zo snel mogelijk klaarkomen. Ik kon zelfs het zweet heel de tijd ruiken, zelfs vanuit die positie. Mijn slechtste ervaring tot nu toe.
Gebruikt ze foto's van iemand anders? Of heb je iemand anders ter plaatse ontmoet?
Ben ook benieuwd.
Foto's zijn mooi.
Echt jammer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan