Recensie Jessica (Roe), Den Haag, Geleenstraat 126a k1 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.761
30/06/21
4.389
62
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze zeer slanke dame al vaker zien zitten (ze heeft geloof ik ook een tijdje ergens op nr. 45 gezeten) en vanavond voor het eerst bezocht, in het kader van mijn project "nieuwe dames bezoeken in plaats van steeds dezelfde oude bekenden". Ze zit altijd rustig op haar stoel achter het raam, lang sluik haar dat langs haar gezicht naar beneden hangt, maakt een licht verlegen indruk.

Aan het raam gevraagd naar de kosten: 50 euro voor 20 minuten. Prima, gelijk naar binnen. Binnen gevraagd naar de optie PZC: dit was niet mogelijk, alles "with condom".
Toen ze haar kleren uittrok zag ik goed wat een perfect slank lichaam met heerlijke A-cupjes ze had. Dit is volgens mij het ideaal van @Deug-genietje , voorzover ik dat kan opmaken uit zijn inbreng hier.

Pijpkwaliteiten (MC dus) waren niet heel goed, ik moest haar vragen om het rustiger aan te doen, daarna iets beter maar hiervan ging ik niet klaarkomen. Haar gevraagd om een handjob, dit deed ze helaas te hardhandig, dus ook hier haar moeten afremmen en mijn voorhuid maar even ter bescherming omhoog geschoven 😯 . Zo voelde het een stuk prettiger aan, en ik begon eindelijk een beetje opgewonden te worden, ook doordat ze me glimlachend aankeek met haar mooie ogen tijdens het trekken. Jammer genoeg was dat voor haar aanleiding om weer veel te hard te gaan sjorren, zodat er niets anders opzat dan het maar zelf met de hand af te maken. Waarna ze helaas veel te snel van het bed af sprong, terwijl ik nog midden in mijn orgasme zat.

Dus tja. Fantastisch uiterlijk maar technisch niet geweldig. Verder wel vriendelijk en in voor een kletspraatje. Terugkomen doe ik denk ik niet.

Edit. Nog een kleine aanvulling: geen enkele tatoeage waargenomen op haar prachtige slanke lijfje!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na eerst doublet af te zijn gelopen en niet veel interessants gezien doorgelopen naar de geleen. Ook hier waren er veel dames al bezet en had niet super veel tijd.

Na aardig wat heen en weer te lopen begon ik te twijfelen en sprak toch deze dame aan aangezien zij van ieder die er wel zaten wel uit t oog sprong. (Kon er iig geen review van vinden)

Na betaald te hebben en uit de kleren te gaan mocht ik plaats nemen op bed en natuurlijk het rubbertje om mijn slappe en begint er lekker aan te zuigen.
Begon een beetje statisch maar kwam erna toch iets losser handjes lekker over t lichaam bij beide en dit kreeg me goed in de stemming. Zachte huid maar ze is in vormen heel petit.

Erna vroeg ze wat ik wilde en koos als eerste voor Girl on Top. Rijden kan ze zeker wel alleen het was van korte duur want in deze kamer zit geen airco en dus snel bloedheet dus vroeg of ik toch een andere positie wilde.
Doggy geswitched. Toen merkte ik dat ik niet geheel lekker kon stoten ondanks het uitzicht van hoe die naar binnen glijd best geil is. en vroeg of ze plat op der buik wilde liggen. Helaas doet ze dit dus niet en maar 3 posities. Girl on top Missionairy en doggy.

Dus koos maar voor missionary. Mooi uitzicht wel. Hele fijne poes om maar te kijken. Maar alles was voor mij toe nu toe een beetje lastig om echt in de ideale stemming te komen.

Weer terug naar doggy om het ze vervolgens toch af te maken. Als ze merkt dat je richting komen gaat en laat het merken dan kreunt ze iets meer mee. Maar heel veel is het niet.

Wel een kort leuk gesprek gehad ze was net terug van vakantie. Tis een schat van een dame. Leuk voor een keer maar geen herhalings gevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mooi weer vanmiddag, ik had zin in een jonge Roemeen. Zag Jessica staan op Geleenstraat 126a k1. Voor een instap tarief mog je kiezen tussen pijpen + neuken of beffen + neuken. Met zo'n mooie jonge slanke meisje van 24 jaar heb ik toch gekozen voor beffen + neuken. Bikini eruit en zag ik 2 mooie natuurlijke borsten met B cupjes. Het lichaam is gaaf, jonge meisjes lichaam. Begonnen met haar dwars op het bed leggen, likken van de borsten en vervolgens uitgebreid beffen en rimmen totdat ik zo opgewonden werd en mijn tool klaar was om te penetreren. Neuken in missionaris begon zachtjes, was lekker, ik ging steeds krachtiger en dieper stoten met ketsende geluiden van onze heupen. Ik kon niet laten om niet te grommen totdat een schreeuw kwam van klaarkomen. Zij ging giegelen en liet mij even liggen uitrusten boven op haar lichaam. Are you happy? vroeg zij, zij heeft een hele hoge stem. Off course!
Op straat zou ik niet durven zo'n mooie meisje te begroeten en hier mag ik voor een paar tientjes bijna alles doen met haar, ongelofelijk!
Onlangs heeft zij haar diensten gewijzigd van de avond shift naar de middag shift. Er staat nog zo veel op mijn to do list. Zij moet nog even wachten op mijn 2e bezoek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan