WHEM Jessica - Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo,

Heeft iemand ervaring met haar, maar soms moet ik even oppassen dat het niet te goed is om waar te zijn

Kom er net vandaan. Ze is meer opgemaakt in de foto's, maar ik vind haar daardoor juist veel mooier in het echt uitzien. Ze heeft echt een stralend karakter iets dat ik niet vaak meemaak. Ik heb een hele goede ervaring met haar gehad

Ik zou een uitgebreide review schrijven maar ik begreep vanavond van haar dat dit haar laatste dag is en morgen voorgoed terug gaat naar Roemenie. Mocht je dit nog vanavond lezen zou ik dus opschieten 😂

Hoop echt dat ze in de toekomst weer eens terug komt, ze zou zo mijn favoriet kunnen worden als ze langer zou blijven
 
Kom er net vandaan. Ze is meer opgemaakt in de foto's, maar ik vind haar daardoor juist veel mooier in het echt uitzien. Ze heeft echt een stralend karakter iets dat ik niet vaak meemaak. Ik heb een hele goede ervaring met haar gehad

Ik zou een uitgebreide review schrijven maar ik begreep vanavond van haar dat dit haar laatste dag is en morgen voorgoed terug gaat naar Roemenie. Mocht je dit nog vanavond lezen zou ik dus opschieten 😂

Hoop echt dat ze in de toekomst weer eens terug komt, ze zou zo mijn favoriet kunnen worden als ze langer zou blijven


klinkt goed man, en ik ben gister naar een ander geweest dus dan kijken we wel weer als ze terugkomt

Thanks
 
Misschien moet ik toch mar een review schrijven... Ik zie dat haar advertentie nog steeds online is en af en toe word omhoog geplaatst. Zou ze haar vliegtuig gemist hebben? 🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan