Recensie Jessie, Bar Vogue 4, Pieter Vanderdoncktdoorgang 14 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
15
28/03/22
6
4
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Ik was deze voormiddag in de buurt en dacht om nog even snel te passeren in één van mijn favoriete buurten van Gent.
Mijn oog viel op de knappe Jessie (Roemeens) in Bar Vogue 4, Pieter Vanderdoncktdoorgang 14. Ik heb betaald voor een halfuur. Na betaald te hebben en gezellig wat woorden gewisseld te hebben, gingen we over tot de actie. Ze kwam bij mij op bed en hebben eerst elkaar wat betast en gekust (wat heel aangenaam was ! ). Daarna condoom aan en begon de pijpbeurt. Het was hemels! Tijdens het pijpen keek ze mij af en toe met een geile blik aan, wat het alleen nog maar lekkerder maakte! Ik kon haar mooie, heel grote, natuurlijke borsten mooi vastpakken en haar kussen. Na het pijpen is ze op mij gekropen voor een girl on top waarbij ze haar boezem op mijn borst en in mijn gezicht legde zodat ik aan haar tepels kon likken. Daarna hebben we missionaris gedaan, waarbij ik haar nog kon kussen. Nadat ik heerlijk klaargekomen was, hebben we voor de rest van de tijd gezellig naast elkaar gelegen en heel aangenaam gebabbeld. Het was een heel aangename ervaring (GF-experience)! Ze ziet mij zeker terug! :)

I.M.

Laatst bewerkt door een moderator:
haar daarjuist een bezoek gebracht en ik moet zeggen....was lekker!!
Lekkere dame, knap gezicht voor mij dan toch en ietwat voller lichaam met groteee norsten , dit alles verpakt in een zwarte, diep uitgesneden body die al een deel zien van die zware, grote borsten!!
70 betaald voor Suck en Fuck en Licking Pussy.
Alles wat uitstekend, al wisselt ze naar mijn mening nogal snel van standje...
Uiteindelijk lekker klaargekomen terwijl ik haar neukte in Missionarishouding.
Na de daad nog wat relaxt gepraat en zeer voldaan terug naar huis.
Ze zei dat ze alle dagen werkt , behalve dinsdag van 6 hr tot 17 a 18 hr..
ik ga er ZEKER nog ns terug....

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
100
I spent almost an hour with this beautiful girl. We had foreplay and sex in various positions. I am definitely satisfied, I had a good time and she is a true professional. She is passionate and she doesn't watch the clock during the act.

Terug
Bovenaan Onderaan