Recensie Jessie TS, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is Yesip. Een jaar of twee geleden was ze ook in Rotterdam. Heerlijke trans. Net zo mooi als op de foto's, een geweldige kont en heerlijk dominant. Ook op hookers.nl waren de reacties over haar heel lovend. Een absolute aanrader!
 
Dat is Yesip. Een jaar of twee geleden was ze ook in Rotterdam. Heerlijke trans. Net zo mooi als op de foto's, een geweldige kont en heerlijk dominant. Ook op hookers.nl waren de reacties over haar heel lovend. Een absolute aanrader!
klopt. veel goede recensies op hookers. Ben er zelf ook 1 keer geweest en was prima. blij dat ze eindelijk terug is
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Atletisch
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kom er net vandaan en het is echt een lekker wijf hoor.
Maar ze kon hem niet stijf houden en dat kan gebeuren. Waarschijnlijk lange dag ofzo en het lijntje cocaïne zou ook niet helpen denk ik.
Maar ze is heel aardig hoor en volgende keer moet ik even wat eerder komen zal ook wel helpen
 
Dit is de eerste keer dat ik reageer hier op dus vergeef me als ik het niet helemaal goed doe, Maar ik heb vandaag echt een top ervaring gehad met Jessie het pijpen was heerlijk ze was heel geil dat was te merken haar kont is zo groot als op de foto's en voelt goed. Nogmaals een top ervaring dus en zeker een aanrader
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan