- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/spijkenisse/9533155-jessie
- Totale kosten (in euro)
- 170
Wil graag mijn ervaring hier delen aan alle mannen, want als je opzoek ben naat iemand die echt geniet en het voor jou en voozichzelf doet, kan ik jessie zeker aanraden.
1e ervaring was 1 op 1 voor 3o min, ze deed de deur open in mooie lingerie en verwelkomde mij vriendelijk met een lach, haar locatie is netjes ,schoon en leuk aangekleed. Na even geklets te hebben ging het avontuur beginnen.
Jessie ging op dr knieën met de mooie kont omhoog ,en pijpen kan ze geweldig, ze keek me aan met een lach en vroeg of ik het goed deed.
Na verschillende standjes kwam ik tot me hoogtepunt . Je kan zien dat jessie er zelf ook van geniet want dat straalt er wel vanaf.
Ik heb genoten en ze nodigde me uit voor een feestje ,
Zou haar iedereen aanraden.
Bedankt jessie
1e ervaring was 1 op 1 voor 3o min, ze deed de deur open in mooie lingerie en verwelkomde mij vriendelijk met een lach, haar locatie is netjes ,schoon en leuk aangekleed. Na even geklets te hebben ging het avontuur beginnen.
Jessie ging op dr knieën met de mooie kont omhoog ,en pijpen kan ze geweldig, ze keek me aan met een lach en vroeg of ik het goed deed.
Na verschillende standjes kwam ik tot me hoogtepunt . Je kan zien dat jessie er zelf ook van geniet want dat straalt er wel vanaf.
Ik heb genoten en ze nodigde me uit voor een feestje ,
Zou haar iedereen aanraden.
Bedankt jessie