Recensie Jesslin, Hilversum (voorheen Purmerend, Haarlem, Zaandam, Amersfoort, Winschoten) 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jumpstreet

Meubelstuk
2.345
29/12/21
1.560
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/7381898-jesslin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week Jesslin bezocht, helaas nog geen tijd gehad een recensie te schrijven maar bij deze.
App contact loopt wel moeizaam/stroef maar dat even ter zijde.
Ze ontvangt is een leuke volksbuurt, ze vraagt je wel elders te parkeren (andere straat) zodat het wat minder opvalt in de buurt.
De dame zelf is spontaan, netjes verzorgd, vriendelijk en netjes verzorgd.
Eerst nog even opfrissen en erna in de slaapkamer de spanning opbouwen.
Bij Jesslin gaat het allemaal war langzamer, hier moet je van houden anders is het niks voor jou. Ik vond dit wel fijn alles zacht en langzaam opbouwen.
Met stoute ogen kijkt ze je aan terwijl ze je pijpt (zonder condoom, kan ook met) en die verdwijnt steeds diepe in haar mondje.
Nier alleen het pijpen maar ook likkend aan de kleine man, zo dat kan ze goed!
Nadat we elkaar hebben opgewarmd ging het rubbertje om de kleine heer heen en ging ze lekker met haar benen wijd liggen.
Eventjes dit standje en erna door naar doggy waarna ik na eventjes wel goed klaarkwam.

Wat ik al zei is dat ik het prettig vond dat ze langzaam begint, zo word de tijd goed benut en is het geen afwerk praktijk!
Met een goed gevoel daar de deur uit gegaan, dus Jesslin ik kom binnenkort wel weer langs!
Een toppertje is ze wat mij betreft.
 
Yes nothing wrong with the lady herself, I also almost fell asleep fucking her and I'm a romantic myself. So in my opinion, worth trying, you may really love her, at the same time don't be disappointed by the lack of fireworks. She used to receive in Ruysdaelkade and Den haag red light district too. Also if you like horses, you can have a nice discussion with her too.
 
Ik heb deze meid in het voorjaar een keer bezocht toen ze bij Salon261 was, eigenlijk een prima date en zou haar nog wel eens willen bezoeken maar 1) ze reageert niet op een app 2) vind de prijs van 200 euro voor een uurtje best wel hoog, Jammer , hopelijk krijg ik nog eens een reactie op mijn app
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/7381898-jesslin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week was ik in de buurt en dacht laat ik weer eens bij Jesslin op bezoek gaan.
Afspraak wederom weer snel gemaakt en kon ook snel terecht.
Na even gepraat te hebben zijn we naar boven gegaan en heb ik mijzelf nog even snel opgefrist.
Jesslin had een mooi pakje aan en begonnen elkaar langzaam op te warmen.
Erna zoog ze mijn jongeheer even lekker, van zacht naar hard maar vooral passievol.
nadat ze er even lekker aan had gezogen over gegaan op de daad met verschillende standjes waarna ik in doggy klaarkwam.

Jesslin vertelde wel dat ze tot eind januari in Hilversum zit en erna verkast.
Jesslin blijft voor mij zeker een aanrader als ik daar in de buurt ben, hopelijk weel tot snel Jesslin!
 
Worden minder positieve recensies verwijderd hier? Ze is veels te saai en rustig met seks. Je kan bijvoorbeeld niet wild van bil tekeergaan. Ze houdt de controle in hand en is echt bijna slaapwekkend. Alles gaat in slowmotion.
 
Worden minder positieve recensies verwijderd hier? Ze is veels te saai en rustig met seks. Je kan bijvoorbeeld niet wild van bil tekeergaan. Ze houdt de controle in hand en is echt bijna slaapwekkend. Alles gaat in slowmotion.
Helemaal mee eens. Begin dit jaar ook bij haar geweest. Tot aan het klinische toe. Nee, dan gauw weer naar de oost europese dames toe.
 
Worden minder positieve recensies verwijderd hier? Ze is veels te saai en rustig met seks. Je kan bijvoorbeeld niet wild van bil tekeergaan. Ze houdt de controle in hand en is echt bijna slaapwekkend. Alles gaat in slowmotion.
Dit kan ik wel beamen ja. Dat ze in een filmpje bare doet, betekent volgens mij niet veel. Dat is waarschijnlijk geen klant.
 
De posts die hier vandaag verwijderd zijn betreffen geen recensie, en voegen niets toe aan een recensie topic. Posts zoals "ik ook" "ik schrap ze" "morgen ga ik ze ook bezoeken" zijn geen recensies, en zullen daarom ook verwijderd worden. Dit heeft niets met censuur te maken, maar wel met de leesbaarheid van een topic. Anders staan er binnenkort 50 posts in een topic waarvan 5 recensies wat ook niet de bedoeling kan zijn.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Origine
West-Europees
Cupmaat
A
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7381898-jesslin
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Al meer dan een jaar geleden haar bezocht, maar eerlijk gezegd probeer ik het te vergeten.
Misschien was het dat we geen klik hadden, maar het was een ervaring van niks. Ze zoende met flinke tegenzin. Beffen wilde ze nauwelijks, vingeren niet. Pijpen deed ze wel goed, maar als ik ook maar een beetje meebewoog hield ze op en zei ze dat ik stil moest liggen.
Ze klaagde zoveel dat ik niet ben klaargekomen en maar ben weggegaan.
 
Have tried reaching out to her multiple times, very bad response times also. She just responded back once but then went back to hibernation again. Making a lot of money I guess.
 
True story man, dont' fret, way over hyped, you may actually have saved yourself some disappointment. I mean if you have a chance to get there you won't get ripped off and may enjoy it, but also not worth spending too much time chasing her, you'll easily find better somewhere else.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7381898-jesslin
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
eb haar aan het begin van het jaar op bezoek gehad. Je moet soms even geduld voordat je antwoord krijgt. Heb concreet haar een concreet voorstel gedaan voor een tijd en een dag. Daarop kreeg ik een antwoord met de vraag of het een dag later kon. Geen probleem, dus de afspraak gemaakt voor de volgende dag in de avond. Ze zou om 19.00 uur bij mij zijn.

Ze was bij mij fashionably late, maar liet dat wel keurig weten. Jesslin is de vrouw van de foto's. Ze is betrokken bij haar werk, want ze zit ook regelmatig met allerlei instanties om tafel om ervoor te zorgen dat er dingen beter geregeld worden voor seks werkers zo vertelde zij mij. Het is een slim grietje met een ondeugende inslag. We hebben eerst een lange tijd zitten praten, want ik merkte dat we een goede klik hadden. Het is een lachebek die heel gevat kan reageren. Uiteindelijk onszelf van onze kleding ontdaan. Jesslin geniet van het geven van enorm lange pijpbeurten. Dat gaat langzaam, maar is lekker. Ook de seks is meer dan prima.

Ook Jesslin is net zoals vele andere dames van plezier niet moeilijk als het om de tijd gaat. Als je netjes opstelt en geïnteresseerd bent dan heb je een hele leuke avond. Uiteindelijk heb ik haar zelf aangegeven dat ik de volgende dag weer vroeg op moest, waarna ze uiteindelijk is vertrokken. We waren toen al ruim over de afgesproken tijd heen.

Moet haar binnenkort maar weer eens uitnodigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan