Jessy Dreamhouse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
er was destijds een Ines die deelnam aan de gb, ze kon je binnenstebuiten zuigen.
Er heeft er trouwens ook nog eentje gewerkt die met temptation island meegedaan heeft, heb ze meermaals geneukt. Gringo moest het geweten hebben.
Jammer dat dit soort gangbangs niet meer bestaan.

er was destijds een Ines die deelnam aan de gb, ze kon je binnenstebuiten zuigen.
Er heeft er trouwens ook nog eentje gewerkt die met temptation island meegedaan heeft, heb ze meermaals geneukt. Gringo moest het geweten hebben.
Waarom weet ik dit nu pas 🤣 op vogelvlucht van mij haha

was goed daar
Op een gb kon je nog alleen bezig zijn met een dame.
Inez zegt me niets, er zijn er daar ook veel gepasseerd
Een zekere Kim is me wel bijgebleven (buiten een paar andere), jong ding dat lekker neukte

Eerst was ze in Kapelle-op-den bos, later in Londerzeel in mooie villa. Maar denk dat ze daar niet zolang geweest zijn, probleem met buren of huisbaas ofzo denk ik.
Er werkte ook een Nathalie die later privé in Willebroek gewerkt heeft. Maar ook van de radar verdwenen is. Iemand daar ervaring mee gehad, was altijd zeer leuk bij haar. Niet zeker of ze toen ook met de gangbangs meedeed, nooit geweest.
Was Bianca. Uit Willebroek, haar partner was niet Gringo maar Björn als ik me goed herinner. Was topseizoen toen, daarna niet meer gevolgd.

Mooie villa was in Aartselaar
Londerzeel was maar een gewoon huis!
gb in Aartselaar waren top met barbecue in de tuin!
in 1 van de huizen stond er een caravan in de tuin voor sex in te hebben
Een hostess van de luchthaven werkte er ook. Top was dat

Zalige tijd. Prachtige dames met geweldige service. Het waren mijn eerste GB's in die tijd en van die categorie dat ik meteen verslaafd was.
Daarbovenop eens een privéke gedaan met een jonge studente uit omgeving Londerzeel. Studeren deed ze waarschijnlijk niet meer maar bijverdienen in het huis wel. Voor één of andere reden blijf ik eraan terugdenken. Ik vraag me steeds af in zo'n situatie wat de dames nu doen...

Zalige tijd. Prachtige dames met geweldige service. Het waren mijn eerste GB's in die tijd en van die categorie dat ik meteen verslaafd was.
Daarbovenop eens een privéke gedaan met een jonge studente uit omgeving Londerzeel. Studeren deed ze waarschijnlijk niet meer maar bijverdienen in het huis wel. Voor één of andere reden blijf ik eraan terugdenken. Ik vraag me steeds af in zo'n situatie wat de dames nu doen...
Weet jij of die Nathalie op die GB's aanwezig was. Niemand schijnt haar te kennen, ze was nochtans top als privé DVP

Terug
Bovenaan Onderaan