Recensie Jessy, Haus nr 2B/5, Rheine/Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Manbijtkat

Vaste klant
Forumpionier
170
16/07/21
211
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
http://www.hausnummer2b.de/Aktuell/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb deze dame vaker bezocht, zowel in Nordhorn als in Rheine. Is in het echt net zo prachtig als op de (vernieuwde) foto's. Tattoo's, gebruind kleurtje, haar is geverfd blond en heerlijke opgespoten lipjes, je moet er wellicht van houden. Pluspunt is haar grappige en speelse karakter, die je niet per se achter het uiterlijk zou zoeken. Spreekt perfect Duits en Engels dus in de communicatie zijn er geen problemen. De date verliep als vanouds, een heerlijke pijpbeurt met haar goddelijke lippen, gevolgd door een goede intieme vrijpartij waarbij ze erg actief is. Deze dame ziet mij vaker terug.
 
Ik heb haar in het verleden ook bezocht en me dan ook altijd goed vermaakt. Prachtig lijf, leuke persoonlijkheid.

Helaas wil ze mij om een of andere reden niet meer zien. Sinds ergens in 2019, toen gaf ze aan, dat ze geen afspraak wou ondanks dat ik telefonisch had geboekt. Geen duidelijk antwoord gehad waarom niet. Ze vertelde me dit zelf in de gang.

Afgelopen zomer nog weer een afspraak gemaakt. Toen d'r niet gezien, maar toen zei de gastdame dat ze niet met mij wou.

Ik ben me er zelf niet van bewust dat ik iets verkeerd heb gedaan. Dat een dame geen behoefte meer heeft mij te zien vind ik ook prima, maar had toch wel graag willen weten wat er precies aan de hand is. Kan ik mezelf ook verbeteren.

Veel plezier aan hen die wel bij d'r mogen komen ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan