Recensie Jessy, Rijswijk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

J.B.

Stamgast
Forumpionier
851
02/07/21
2.370
100
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/jessy-rijswijk-_8074393
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond voor de eerste keer bij een van de Rijswijkse pijpbende op bezoek geweest want ik was al een tijdje benieuwd na het lezen van al die lovende recensies over Kelly en Dani. Vorige week Jessy een kort appje gestuurd waarna ik de volgende dag een reactie van haar terug kreeg. Na een korte introductie over mezelf, mijn wensen, selfie én videocall hadden we vlotjes een afspraak voor vandaag ingepland.

Omdat ik een nieuwe klant was kreeg ik bij aankomst loopinstructies via de telefoon waarbij Jessy mij nauwlettend in de gaten hield en ben discreet bij haar binnengeloodst.

Eerste indruk bij binnenkomst; blond kapsel ipv zwart, vrolijke en glimlachende dame, volop tattoos, kinky lederen outfit met stockings en hoge hakken, niet zo strak als op haar foto's maar ik had een goed gevoel erover. Gelijk achter haar aan naar haar kamer gevolgd waarbij ik haar wilde zoenen maar er moest eerst even afgerekend worden wat begrijpelijk was aangezien ik nieuw was.

Nadat ze het geld even ergens weg had gestopt zijn we op bed, met mijn kleding nog aan, elkaar begonnen te verkennen. Rustig getongzoend met haar. Likken in haar hals vond ze te gevoelig dus ben langzaam afgezakt om haar slipje uit te trekken. Ze heeft een geile clitpiercing wat nieuw was voor mij dus heb haar voorzichtig gelikt wat ze hoorbaar lekker vond. Na een tijdje likken toch maar mijn kleding uitgetrokken waarna ze positie nam in doggystyle en heb ik haar zo achterlangs met de knietjes op de vloer gebeft en gerimd met die heerlijke grote billen in mijn handen. Na een tijdje haar te hebben verwend dirigeerde ik haar om op de knietjes te gaan op een kussen die al klaar lag op de vloer waarna ze gulzig mijn harde pik in haar mond nam. Met veel gevoel begon ze te pijpen waarbij ze niet schuwde om een flinke klodder op mijn pik te spugen. Een heerlijk gezicht om zo sloppy gedeepthroat te worden waarbij ze geil oogcontact maakte met de slierten kwijl rondom haar mondje; precies hoe ik het graag zie. Ze liet me in eerste instantie toe dat ik haar achterhoofd met beide handen vasthield waarna ik haar keel diep begon te neuken maar kennelijk was dat net iets té diep waarbij ze moest kokhalzen dus dat vond ze toch iets te extreem. Wel jammer want daar word ik juist supergeil van maar altijd respect voor de dvp. Vervolgens moest ik op bed gaan liggen waarna ze tussen mijn benen de sloppy deepthroatwerkzaamheden voortzette. Jessy lustte er wel pap van en ging heerlijk zo door terwijl ik er volop van genoot met geile dirtytalk erbij. Ik vond het heerlijk zo met mijn harde pik tussen haar lippen dus had eigenlijk geen zin om over te gaan om te neuken. Ze heeft trouwens een hele goede onderhandsdraaiende trektechniek waarbij ik een tintelende gevoel over mijn hele lichaam voelde. Ballen likken en haar vingeren werden toegestaan, nog even standje 69, daarna mocht ik alsnog haar keel even neuken terwijl ze liggend op bed en haar nek over de bedrand hield maar dat was wederom too much voor haar. De tijd vloog om en ze was me al bijna 40 minuten nonstop aan het pijpen waarna ik maar vroeg om me te laten komen. Ik had na zoveel gepijp moeite om te komen maar na een hoop gefocus en haar volledige toewijding spoot ik uiteindelijk mijn hele lading in haar mond waarna ze er bijna in verslikte. 😅 Ze stond gauw op waarna ze het uitspuugde in een tissue en nadat ze zich had opgefrist in de badkamer hebben we nog relaxed nagepraat op bed. Ze stelde nog voor om een keer een pijpsessie samen met Dani bij mij te doen; klinkt als muziek in mijn oren. 😜 Ondanks dat mijn tijd ruimschoots voorbij was en ze een volgende klant had staan wachten deed Jessy geen aanstalten om mij eruit te werken dus dat was zeer relaxed. Na een kleine opfrisbeurt en nog een paar minuten in de woonkamer met Jessy gesproken te hebben ben ik met een zeer voldaan gevoel de deur uitgestapt.

Samengevat: iets duurder wat ik normaal gesproken betaal maar ik heb een heerlijke eerste date met Jessy gehad. Voor herhaling vatbaar!
 
Lijkt me inderdaad onze Jessy te zijn die wat mij betreft inmiddels een aantal kilootjes te zwaar is. Op deze foto ziet ze er strak uit maar ik vond haar echt te dik geworden. Misschien is ze wat gaan fitnessen en is ze nu weer atletisch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me inderdaad onze Jessy te zijn die wat mij betreft inmiddels een aantal kilootjes te zwaar is. Op deze foto ziet ze er strak uit maar ik vond haar echt te dik geworden. Misschien is ze wat gaan fitnessen en is ze nu weer atletisch.
Ben het hier wel mee eens. De enige reden waarom ze nog in trek is komt door haar, wat hard gezegd, hoerigheid. Waar ik bij dani niet last heb van der wat stevigere bouw (ik vind haar namelijk onwijs lekker) staat t jessy een stuk minder. Maar ja smaken verschillen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je Jessy bedoelt, zij is nog steeds actief, zie regelmatig advertenties van haar voorbijkomen.
Vroeger een heel leuke date met haar gehad. Toen zelf een tijd in een relatie gezeten en al mijn DVP contacten verwijderd. Nu is de relatie voorbij en zou ik graag nog een keer een date met deze schone willen hebben.

Weet iemand of deze dame nog actief is?
 
Dit topic kan op slot. Vernomen dat dame niet meer werkend is van dani (een van haar vriendinnen die toentertijd ook ontving op het adres in rijswijk dus een betrouwbare bron)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan