- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Soft SM
- Vingeren
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 200
Vandaag voor het eerst een bezoek gebracht aan Saunaclub Ying-yang
Niet helemaal mijn manier van wandelen maar dat laat ik hier even achterwege
Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door de dame aan de receptie. Aangezien het de eerste keer was legde ze alles aan me uit. Een hele fijne gastvrouw die lekker de boel regelt volgens mij.
na plaats te hebben genomen in het restaurant kwam er meteen een dame bijzitten wat echt mijn type is. Slanke type, mooie haren, goeie ogen en dikke neplippen. (Ieder zijn eigen smaak)
Ze maakte even een praatje en ik was meteen overstag.
Ik had me voorgenomen om een half uur te gaan ma na het zien van haar lichaam besloot ik meteen een half uurtje langer te pakken.
Heerlijk uurtje sex gehad met haar. Ze deed nergens moeilijk over behalve over aan haar borstel zitten. Te gevoelig denk ik.
Als extra ook nog klaarkomen in mond afgenomen en dat was een feest.
Kortom de moeite waard. Maar ik had achteraf aan een half uur genoeg gehad.
Niet helemaal mijn manier van wandelen maar dat laat ik hier even achterwege
Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door de dame aan de receptie. Aangezien het de eerste keer was legde ze alles aan me uit. Een hele fijne gastvrouw die lekker de boel regelt volgens mij.
na plaats te hebben genomen in het restaurant kwam er meteen een dame bijzitten wat echt mijn type is. Slanke type, mooie haren, goeie ogen en dikke neplippen. (Ieder zijn eigen smaak)
Ze maakte even een praatje en ik was meteen overstag.
Ik had me voorgenomen om een half uur te gaan ma na het zien van haar lichaam besloot ik meteen een half uurtje langer te pakken.
Heerlijk uurtje sex gehad met haar. Ze deed nergens moeilijk over behalve over aan haar borstel zitten. Te gevoelig denk ik.
Als extra ook nog klaarkomen in mond afgenomen en dat was een feest.
Kortom de moeite waard. Maar ik had achteraf aan een half uur genoeg gehad.