WHEM Jiajia, Leuven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
k zie veel Aziatische meisjes staan in Leuven en omstreken. Allemaal heel jong, en ook allemaal nzc, geen idee of t safe is en of ze wel meerderjarig zijn om eerlijk te zijn.
 
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mijn-fotos-zijn-100-echt-10.html

Ik heb een aantal dames op mijn lijst staan (en waar ik al contact mee heb gehad).
Zij is er dus een van. Iemand ervaring mee?
Heb er reeds een aantal bezocht in het Antwerpse. Soms is het idd het meisje van de foto, soms ook niet. Meestal zijn er meerdere meisjes op hetzelfde adres aanwezig en durven ze onderling switchen. Als je geluk hebt krijg je goeie service, heb je pech dan is het waardeloos, is eigenlijk een loterij. Hou je phone met de foto erop gereed als ze de deur opendoen, indien iemand anders kan je teruggaan, tenzij die andere dame ook mooi is, kan je blijven. Verwacht zeker geen GFE, ze zijn er op getraind je op 20 min. buiten te werken, voor de meeste extra's moet je bijbetalen, daarom vraag ik altijd een vluggertje, is in de praktijk eigenlijk hetzelfde als een half uur. Laat je zeker niet overhalen een uur te nemen. Communiceren enkel via google translate, geen Engels, geen nederlands, soms een beetje Spaans. Vooraleer je je uitkleedt duidelijke afspraken maken en zeggen wat je wil doen. Als je zegt weg te gaan, draaien ze dikwijls bij. Als het echt een fotomodel is, beschouw ik het meer als een optickfuck. Ik zou zeggen, doe je voordeel met deze info.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan