Recensie Jill, Bergen op Zoom/Middelburg 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is zwaar verslaafd geweest aan de coke en GHB, toen was ze met gods gratie enige tijd clean en gestopt met dit werk. Blijkbaar is ze weer in verval geraakt. Ik ken haar vanuit het uitgaansleven Breda/Antwerpen en is echt niet onaardig. Alleen is haar service blijkbaar nogal naadje.
Ik had altijd nogal met haar te doen eerlijk gezegd, ze mocht blijven slapen in m'n logeerkamer, ze kreeg fatsoenlijk eten bij me, maar ze bleef paranoïde. Ik ben er een paar jaar geleden mee opgehouden, ook omdat ikzelf niet op m'n best was.
 
Ze is zwaar verslaafd geweest aan de coke en GHB, toen was ze met gods gratie enige tijd clean en gestopt met dit werk. Blijkbaar is ze weer in verval geraakt. Ik ken haar vanuit het uitgaansleven Breda/Antwerpen en is echt niet onaardig. Alleen is haar service blijkbaar nogal naadje.
Ik had altijd nogal met haar te doen eerlijk gezegd, ze mocht blijven slapen in m'n logeerkamer, ze kreeg fatsoenlijk eten bij me, maar ze bleef paranoïde. Ik ben er een paar jaar geleden mee opgehouden, ook omdat ikzelf niet op m'n best was.
Paranoide is helaas niet meer onomkeerbaar. Drugsverslaving heeft hier zo een grote invloed op, dat persoon paranoide zal blijven dat nooit meer weggaat. Als persoon zal ze vast veel mee hebben gemaakt wat van invloed blijft.

Het zal vast een aardig persoon zijn en wens haar alle goeds toe.
 
Te mijden meid TMM
Even een waarschuwing vooraf: deze dame is compleet van het padje, adverteert al jaren onder diverse namen en plaatsnamen. Er schuilt wel degelijk een dame achter maar van een afspraak gaat het nooit komen. Blijft een hele vreemde tante want ze beantwoord je mail en je krijgt ook haar telefoonnummer en ze maakt ook een afspraak die ze dan tegen het afgesproken tijdstip ook weer cancelt.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sociaal-expressief-tot-genietend-met-passie-_8090265

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/achter-gesloten-deuren-neem-ik-je-mee-op-avontuur-_8189074
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan