Recensie Jill, Genk 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DeusEx

Wandelaar
29
12/11/22
15
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lange-blonde-haren-stralende-lach-en-een-dikke-boezem-xxx.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij deze fantastische vrouw geweest te Genk. Ik zag haar advertentie al jaren online staan maar nog niet tot bij haar geraakt. Telefonisch contact met haar opgenomen en een uur afgesproken dat ik kon langskomen. Het adres is niet al te discreet, maar soit.

Ik was een beetje nerveus bij het binnenkomen, mijn eerste keer met een oudere vrouw, spannend. Jill wist mij direct op mijn gemak te stellen en we begonnen eraan. Ergens gelezen dat ze in to rollenspellen is en ben ook gretig op deze optie ingegaan.

Het intiem beleven was een TOP ervaring, ze pijpt heerlijk, ze laat zich heerlijk beffen, spelen met haar borsten was geen probleem en natuurlijk de seks was uitstekend. Hard of zacht, het maakte niets uit voor haar, ze ging volledig mee op alle ritmes en standjes.

Het was precies alsof ze wist hoe ik het graag heb, wat natuurlijk ook wel mag na decennialange ervaring. Mij ziet ze zeker terug.

//MOD:Link Dame is niet altijd actief. Dus link werkt niet altijd//
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lange-blonde-haren-stralende-lach-en-een-dikke-boezem-xxx.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Jill geweest, een paar dagen vooraf eenvoudig afgesproken via WhatsApp. Mooi appartement en een prachtige vrouw, ik vind haar in het echt mooier dan op de foto's! Moeder natuur is geholpen en heeft haar voorzien van een flinke voorgevel. Haar billen zijn wat aan de magere kant, ik houd van wat meer vlees en rondingen. Maar dat mocht de pret niet drukken. Aangezien rollenspellen in haar tekst stonden hier eens voor gekozen, was voor het eerst voor mij. Vooraf even een praatje om elkaar te leren kennen en daarna nog een korte 'briefing' voor het rollenspel.

Rollenspel was leuk voor een keer maar ik merk toch dat dit niet mijn ding is. Laten we ook zeggen dat we beiden geen oscar verdiend hadden.

Zonder in details te treden hebben we ons zeer goed geamuseerd zonder enige vorm van tijdsdruk. Voor herhaling vatbaar, maar dan gewoon lekker sexen zonder te acteren 😉
 
Afspraak gemaakt, vervolgens niks meer gehoord. Ook geen reactie op oproepen of berichten.

Te mijden.
Helaas heb ik dat ook al ondervonden bij haar, geen reactie meer, voor gesloten deur staan, enz... Een hele tijd erna nog eens contact opgenomen en toen verliep het afspreken zonder problemen.

Als ik de verschillende reacties hoor lijkt dit toch wel een herhaaldelijk probleem te zijn.

Alhoewel een top dame ALS de date effectief kan doorgaan.
 
Bezoek Jill al reeds langere tijd, heb nog nooit een probleem gehad met niet opdagen / niets terugsturen. Altijd eerlijk en correct geweest tgnv mij.

Top dame, ga altijd met veel plezier terug!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Was een paar jaar geleden bij Jill in Runkst, maar spijtig genoeg nog niet in Genk geraakt! Is echt een toppertje, ze doet het echt graag! Ze spuwde een paar keer op mijn jongeheer en nam hem heel diep in haar mondje en pijpte heel nat en lekker terwijl ik goed aan haar clit(die echt groot is) zoog en ze er goed van genoot. Daarna haar nog in verschillende standjes mogen neuken. Haar poes was echt druipnat, dus ze genoot er echt wel van. Ze is echt wauw! Ga zeker terug als ik tijd heb
 
Ik heb haar 1 maal ontmoet in Hasselt (appart niet ver van Ikea) en dateert van voor corona. Niet alle geadverteerde mogelijkheden waren toen mogelijk. Dat van die grote clitoris klopt wel. Was iets minder prijzig (120 of 130 voor 1u) maar bij mij is het bij een 1malig bezoek gebleven.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Plassex
  7. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lange-blonde-haren-stralende-lach-en-een-dikke-boezem-xxx.html
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Begin september nog eens bij Jill binnengesprongen. Het was, zoals altijd in het verleden, zalig. Ik had afgesproken voor 3 uurtjes met rollenspel en plasseks. Om het geil te noemen is een understatement. Bij het eerste rollenspel heb ik haar heerlijk grote borsten geneukt en ben ik erop klaargekomen. Daarna hebben we wat gebabbeld en gestreeld. Vervolgens zijn we aan ronde 2 begonnen waarbij ik poesje verwend heb. Zo heerlijk om die grote clit te likken. Hierna is ze mij beginnen pijpen totdat ik mijn 2de lading in haar mond en over haar gezicht spoot. Ik vind het heerlijk om een vrouw zo te zien 😍. Na nog wat babbelen en een korte rustpauze, zijn we dan aan ronde 3 begonnen met een nieuw rollenspel. Hierbij heeft ze mij op haar bed vastgebonden en hebben we dan geneukt. Niks zo heerlijk als haar grote borsten te zien op en neer stuiteren ❤️. Het vastbinden geeft ook een extra kick, volledig de controle aan haar geven 🤩. Tijdens het neuken heeft ze dan ook haar gouden sapjes over mijn stijve pik laten lopen, hemels. De 3 uurtjes waren zo voorbij gevlogen. Ik bezoek ze nu al toch een 5 tal jaar denk ik en het blijft hemels en heerlijk. Mij ziet deze heerlijke, sappige MILF zeker nog terug. 🥰😘
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan