Recensie Jill, Utrecht 4,31 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Recentelijk bezocht ik de Jill in kwestie in de stad welke zich kenschetst als een stad met als bijnaam de Domstad.

Wij spraken elkander over de telefoon en ik maakte mijn wensen kenbaar, waarbij ik benadrukte dat ik een sterke voorkeur had voor het gebruik van een condoom om mijn piemeltjespenis tijdens de coïtus. Daartoe gaf zij haar instemming.

De ervaring was te kenschetsen als comfortabel alsmede aangenaam. Zij resideert in een flat in de voornoemde Domstad, een flat welke zich laat kenschetsen als verzorgd alsmede hygiënisch.

Wij praktiseerden de fellatio, waarbij het gebruik van een condoom in onderling overleg achterwege bleef. Daarnaast paste ik de cunnilingus bij haar toe, hetwelk uitingen van satisfactie bij haar bewerkstelligde. Het fysieke samenzijn sloten wij af met de coïtus welke plaatsvond met gebruik van de condoom in kwestie.

Tot slot converseerden wij. Converseren is een activiteit welke mij kan behagen, hetwelk maakte dat Jill een vrouw is die mij goed kan behagen, hetwelk mij stimuleert om haar op een nader te bepalen tijdstip in de toekomst wederom te visiteren.

Denk dat kantekleer beter afgevoerd kan worden tenzij. Lijkt op een trol met ai kennis. Las net ook met verbazing zijn verslag over monica.

Denk dat kantekleer beter afgevoerd kan worden tenzij. Lijkt op een trol met ai kennis. Las net ook met verbazing zijn verslag over monica.
Mijn mening inzake mijzelve is dat ik een mens (Homo sapiens) ben, hetwelk haaks staat op een identiteit als AI-tool. Voorts ben ik de mening toegedaan dat de conversatie alhier weer Jill dient te dienen, daar het hier om haar onderwerp gorguleert.

Terug
Bovenaan Onderaan