WHEM Jimena, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar bezocht dus hier is mijn ervaring:
Ze ziet er uit zoals de foto's, klein, lief gezichtje, prachtige borsten alleen...
Zal geen bedragen vermelden i.v.m. de nieuwe regels, had voor een uur afgerekend en voor dat het uur voorbij was begon ze duidelijk te maken om te vertrekken. Sprak alleen Spaans en een paar woorden Engels. Deed niet aan zoenen. Zodra ik in haar zat wou ze mij zo snel mogelijk klaar laten komen. Tussendoor is ze aan het appen en bellen (tijd waar jij als klant voor hebt betaald)
En als laatste beffen was ook niet verstandig rook de volgende dag nog steeds naar haar.
Geen herhalingsgevaar.
 
Heb haar bezocht dus hier is mijn ervaring:
Ze ziet er uit zoals de foto's, klein, lief gezichtje, prachtige borsten alleen...
Zal geen bedragen vermelden i.v.m. de nieuwe regels, had voor een uur afgerekend en voor dat het uur voorbij was begon ze duidelijk te maken om te vertrekken. Sprak alleen Spaans en een paar woorden Engels. Deed niet aan zoenen. Zodra ik in haar zat wou ze mij zo snel mogelijk klaar laten komen. Tussendoor is ze aan het appen en bellen (tijd waar jij als klant voor hebt betaald)
En als laatste beffen was ook niet verstandig rook de volgende dag nog steeds naar haar.
Geen herhalingsgevaar.
Ik kan me herinneren dat jij eerder ook al een recensie over haar had geschreven. Ze had toen een andere naam en blijkbaar heeft ze nu een nieuwe advertentie vandaar dat je geen informatie meer kan vinden over haar. Maar goed van je dat je nu weer een bericht schrijft zo hebben we informatie en weten we meer over haar bedankt daarvoor.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan