Recensie Johanna, Linnéstraat 67 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befkens

Stamgast
269
08/08/22
566
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ben een keer of drie bij haar geweest. Was de eerste de twee keer best ok, één keer ook drie uur gebleven.

De eerste twee keer waren best ok, maar ik baseer de recensie op de laatste en die was flauw. Het pijpen was snel voorbij, tongzoenen was er niet meer bij. Wel nog de overdreven vriendelijke woorden, zeker ook toen ze met een klant die aan het raam stond 10 minuten aan het bellen was. Vond dat zeer vervelend en ik moest me geen zorgen maken want ik "was zeker de beste van de twee". Toen het uur bijna voorbij was begon ze wat te dansen en naar muziek te luisteren en was ze duidelijk verveeld toen ik aan haar lichaam kwam. Omdat ik niet meer wou betalen.

Dat was meteen ook mijn allerlaatste bezoek aan de Brusselse prostitutiebuurt.
 
Heb daar eigenlijk maar één goede ervaring gehad met een ander zwartje, maar die is helaas verdwenen sinds de razzia van een tijdje terug. Die kon echt genieten van beffen, Johanna heeft dat maar één keer halfslachtig toegelaten.
In de avond heb je goede dames genoeg, wie zoekt wie vind zeggen ze,in begin zijn ze idd afstandelijk
Hoe meer je ga hoe beter service
 
Er zit ééntje in de Linnéstraat, ik denk op nummer 96, die ik 's avonds al verschillende keren heb zien zitten en die me wel bevalt.

Maar de kans is klein dat ik er eens bij ga, als ze er nog zit natuurlijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan