- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1350721-jojo
- Totale kosten (in euro)
- 250
Paar dagen terug afspraak gemaakt via whatsapp, deepthroat zonder tot het eind voor 200, eenmaal daar gekomen werd er voor alles extra gevraagd. Omdat zo geil was en ze een leuk koppie heeft, toch 250 afgetikt voor deepthroat zonder en neuken met condoom.
Slaapkamer bezet, dus moest in de woonkamer. Douchen kon ook niet maar had thuis nog wel gedoucht. Vindt het gewoon fijn om ter plaatsen nog helemaal op te frissen.
Verder de daad. Pijpen 2 minuten beetje tot achter in haar mond, niet verder. Na de 2 minuten deed ze een condoom om om vervolgens verder te pijpen. Vreemd maargoed. Hierna doggy en missio met moeite afgemaakt. Zo slecht was het dat ik zelfs een nieuw account aan maak voor dit. Oh en bij aankomst moest ik trouwens ook nog een half uur wachten en heeft ze hangtieten + beetje een buikje.
Slaapkamer bezet, dus moest in de woonkamer. Douchen kon ook niet maar had thuis nog wel gedoucht. Vindt het gewoon fijn om ter plaatsen nog helemaal op te frissen.
Verder de daad. Pijpen 2 minuten beetje tot achter in haar mond, niet verder. Na de 2 minuten deed ze een condoom om om vervolgens verder te pijpen. Vreemd maargoed. Hierna doggy en missio met moeite afgemaakt. Zo slecht was het dat ik zelfs een nieuw account aan maak voor dit. Oh en bij aankomst moest ik trouwens ook nog een half uur wachten en heeft ze hangtieten + beetje een buikje.