Recensie Joke, Haarlem 4,62 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Weer een keer bij Joke geweest lekker Hollands glorie. Eerst ff opfrissen en daarna haar op de knietjes gezet heerlijk laten afzuigen. Me gelijk over het randje gedrukt en heerlijk mondje volgespoten. Daarna het bedje op beffen vingeren en kijken of ze kon spuiten. Langzaam was ik al semi hard. Weer aflaten zuigen en daarna condoom erom… heerlijke standjes gedaan en rubber vol gemaakt. We haddden nog kwartiertje over waarin ik me heerlijk heb laten verwennen door haar borsten. Nog ff zoenen en friemelen en toen afgerond. Met een glimlach weggegaan. Deze dame verdient meer positieve recensies.

Tof dat je er was! Naar de sterren kijkend, moet ik ff beter mijn best doen met (tong)zoenen. Het is mij echter altijd onduidelijk of iedereen dat wel wil. Dus wacht ik altijd de tegenpartij af... en als die geen stap zet.. durf ik dat eigenlijk niet 🫣 en gebeurd het niet of te weinig, best jammer!

Het is geen kwestie van beter je best doen, was voor mij ook de eerste 🥇 keer, misschien wat te afwachtend ☺️ geweest omdat niet alle vrouwen mee zoenen 💋 . Ik heb echt een leuke tijd ⏰ gehad en lekker genoten…. Als ik terugkom doen we het nogmaals en dan wil ik je ook laten komen zal ik je nog ff langer beffen 👅 en vingeren 🤚 …want je hebt echt een hele lekkere poes 🐈‍⬛ …. Vertel ons je geheim, waar ga jij nou lekker op. 🫣

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Alweer drie weken geleden bij Joke geweest. Door griep nu pas kunnen reageren, sorry Joke 😜

Wat een heerlijke dat was dit zeg! Zij kan zoooo lekker pijpen. Pfff

Alles aan haar is lekker en doet wat je wilt. Vooraf samen douchen tot aan lekker hard doggy stoten.

Dankjewel Joke en wij gaan elkaar weer zien.

Kus
Brahim

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
140
Mijn 1e recensie. ;)

Afgelopen donderdag bij Joke geweest met de bedoeling om het nieuwe jaar met een knal te gaan beginnen.
Bij ontvangst werd ik vriendelijk begroet met een kus door lieve Joke gehuld in mooie rode negligé, na een klein praatje gingen we naar boven en gingen we zitten op de bank algauw friemelde zij mijn kruis met de bedoeling om lekker hard te laten worden. Zij kleedde me uit en gingen op bed liggen, ze trok mijn boxershort gewillig uit en begon mij heerlijk te pijpen en edging te doen om niet te laten spuiten. Na een heerlijke blowjob van haar was mijn beurt om haar te gaan beffen om haar ook te gaan verwennen. Na die verwennerij van mijn kant ging zij mij weer pijpen met edging, lang kon ik niet meer volhouden van haar uitstekende blowjob en spoot in haar mond vol.

Joke, bedankt voor de verwennerij. 😘

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.joke-prive.nl/
Totale kosten (in euro)
160
2 Dagen geleden was het dan zover, nadat we 3 weken geleden deze datum geprikt hadden. Via whatsapp hadden we al afgestemd wat de wensen en mogelijkheden waren, want ik was specifiek in wat ik wilde.
Op dinsdag gingen mijn vriendin en ik naar JokePrivé in Noord Holland.
We werden allerhartelijkst ontvangen door Joke. Joke is een gezellige en vriendelijke klets. Het klikte meteen tussen ons 3'en. Na een korte kennismaking gingen we naar boven. De slaapkamer was gezellig ingericht en een groot bed stond in het midden.

Tijdens het gesprekje vooraf kleedde ik me al meteen uit en ging op de bedrand zitten en vroeg de dames aan weerszijden van me te gaan zitten.
Mijn vriendin bleef gekleed en zou ook niet deelnemen, ze was meegekomen om te kijken en het mee te ervaren.
Joke kleedde zich ook uit en ondertussen installeerde ik me al op bed. Mijn vriendin kroop tegen me aan op het bed en ik leunde mijn hoofd op haar grote zachte borsten, dicht bij haar hals. Zodat we gemakkelijk konden zoenen tussendoor.

Joke kwam er ook bij en nam mijn pik onder handen.
De bedoeling was dat ze mijn pik een uur lang zou pijpen en hard houden.
En terwijl Joke me pijpte streelde mijn vriendin me over borst en armen. Zij nam mijn bovenlichaam voor haar rekening en Joke mijn onderlichaam.
Het is knap hoe lang Joke het pijpen kan volhouden. Zittend op haar knieën. Ze is een echte pijpvirtuoos, heerlijk om zo door haar mond en tong en handen verwend te worden.

Op een gegeven moment zei Joke dat ik ook nog de prostaatmassage zou krijgen. Ik trok mijn linkerbeen op en mijn vriendin mijn rechterbeen om Joke goede toegang te geven. Een goed uitgevoerde prostaatmassage voelt heerlijk, precies het juiste plekje raken. En dat kan Joke.
Toen het uur bijna voorbij was zei ik dat ik het tijd was om het doggy af te maken. Joke pakte het condoom en deed het vlotjes om. Ze draaide zich met haar kont naar me toe. En mijn vriendin kwam achter / naast me zitten en terwijl ik Joke's heupen vastpakte en haar neukte kreeg ik wederom kusjes en strelingen van mijn vriendin. Toen ik bijna klaar kwam gaf ik een seintje en Joke draaide zich om, trok het condoom er vanaf en stopte mijn pik in haar mond zodat ik lekker kon klaarkomen. Joke slikt niet maar pijpt wel door onder het klaarkomen. Heerlijk gevoel.

Terwijl Joke een tissue pakte om mijn zaad in te spugen, zoende ik nog met mijn vriendin.
Daarna nog een afsluitend praatje maken, wat opfrissen en de financiën afhandelen.

Het was een heerlijke ervaring. Joke is goed in haar vaardigheden en doet ook wat we afgesproken hadden.
Dat is wel heel fijn, want dan hoef ik daar niet verder over na te denken.
Ik hoefde alleen maar te liggen (als een zeester 😀⭐️) en de dames namen het over.
Joke maakt haar reputatie, die ze heeft hier op girlsreview, helemaal waar.
Het is dat we een hele dag uiteindelijk kwijt waren om haar te bezoeken en dat dat toch wel lang en vermoeiend is, anders zouden we dit graag nog eens herhalen.
Maar wie weet als we eens in de buurt zijn.

Dan zijn jullie weer van harte welkom!

Bedankt voor je mooie verslag en voor jullie komst.

Mega vervelend dat jullie al die files zijn tegengekomen, maar die kom je helaas tegen als je laat in de middag weer richting Gelderland moet. Misschien is het een optie om vroeger te komen om juist de files voor te zijn en misschien de tijd iets uit te breiden naar anderhalf uur? Dan geniet je nog meer 😏

Terug
Bovenaan Onderaan