Recensie Jolie, Casa Lucia, Herk-De-Stad 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
49
06/08/22
23
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een week of twee geleden op goed geluk naar Casa Lucia gereden. Drie dames stelden zich voor maar Jolie sprong er voor mij direct uit. Wat een knappe verschijning. Naar eigen zeggen half Aziatisch, half Europees. Spreekt zeer vloeiend Engels. Direct gekozen voor een uurtje en dat heb ik me niet beklaagd. Achter haar aan de trap op waar ik haar lekkere billen al van dichtbij kon inspecteren. Man, wat een lichaam! Kleertjes netjes opgehangen en samen naar de badkamer voor een snelle douchebeurt. (ze komt zelf niet mee onder de douche) Eenmaal terug op de kamer kon het plezier beginnen. Ik had de opties pvc en tongzoenen genomen. In het begon kuste ze eerder voorzichtig en afwachtend maar naarmate de sessie vorderde kwam daar wel verandering in. Langzaam ontdeed ze zich van haar lingerie. Ze heeft stevige borsten (ze zijn een klein beetje vergroot) en ze heeft van die lekkere kleine tepeltjes. Dan op bed beland waar ze vrijwel onmiddellijk mij begon te pijpen. Snel, traag, deepthroat,... het hele gamma passeerde de revue. Dan de rollen omgekeerd en haar lekker lang verwend. Vingeren liet ze daarbij niet echt toe. Daarna kwam ze op mij zitten en heerlijk traag en sensueel heeft ze me naar een climax gereden. Ze stelde een korte massage voor om even te bekomen en dat deed ze niet slecht. Tien minuutjes later mocht ik me omdraaien en heeft ze me nogmaals klaar gepijpt. Kortom: Jolie is een heerlijke meid waar je ook nog eens een leuk gesprek mee kunt hebben. In april zou ze terug komen. Mij ziet ze zeker terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan