- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/9848569-jolien
- Totale kosten (in euro)
- 190 (130 per uur + 60 voor anaal en pvc/cim)
Zoals eerder vermeld in WHEM heb ik afgelopen week een bezoek gebracht aan Jolien.
Jolien reageert redelijk vlot via WhatsApp en een afspraak maken lukt dan ook vrij eenvoudig.
Aangekomen bij de locatie in Heerlen appte ik haar en ze vroeg me om binnen te komen.
Het is een oud privehuis waar de gastvrouw mij vroeg even plaats te nemen in een hokje.
Na een aantal minuten kwam Jolien - met een peuk op haar lip - mij ophalen. Hier had ik eigenlijk al weg moeten lopen.
Deze dame is niet fris en komt warrig over. Ze doet uiteindelijk wel haar best, dus daarvoor een voldoende.
Ik kwam voornamelijk om haar anaal te nemen, dan kan ze goed hebben. Uiteindelijk klaargekomen in haar mondje, na een dik half uur maar snel weer gegaan.
Jolien reageert redelijk vlot via WhatsApp en een afspraak maken lukt dan ook vrij eenvoudig.
Aangekomen bij de locatie in Heerlen appte ik haar en ze vroeg me om binnen te komen.
Het is een oud privehuis waar de gastvrouw mij vroeg even plaats te nemen in een hokje.
Na een aantal minuten kwam Jolien - met een peuk op haar lip - mij ophalen. Hier had ik eigenlijk al weg moeten lopen.
Deze dame is niet fris en komt warrig over. Ze doet uiteindelijk wel haar best, dus daarvoor een voldoende.
Ik kwam voornamelijk om haar anaal te nemen, dan kan ze goed hebben. Uiteindelijk klaargekomen in haar mondje, na een dik half uur maar snel weer gegaan.