- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/jolin-16/
- Totale kosten (in euro)
- 150
Vandaag een bezoek gebracht aan de Chinese Jolin; ze oogt jonger dan op de foto's, maar toch geloof ik graag dat ze rond de 40 is.. Na Shu is dit terug een Chinees toppertje, er is veel mogelijk en ze doet goed mee!
Toegekomen schoenen uit; langs de trap omhoog en naar de kamer; financiën afgehandeld en hup samen onder de douche, al tijdens het wassen begon ze te pijpen en eens op de kamer ging ze hier lustig mee door; een beetje deeptroath; en lekker gevarieerd pijpen; ze vergeet de schacht en de ballen zeker niet; enkel staat ze terughoudend tegenover rimmen; hierin blinkt Shu dus harder uit.
Even later condoom erover en begonnen met haar on top; ze neukt lekker mee; en jongens, wat was het een nauw gaatje..
Heerlijk in verschillende standjes gegaan en uiteindelijk condoom vol gespoten.
Nadien nog een aardige massage gekregen en om af te sluiten heeft ze me nog gewassen.
Het was me een aangenaam uurtje; en ze ziet me zeker nog terug!
Toegekomen schoenen uit; langs de trap omhoog en naar de kamer; financiën afgehandeld en hup samen onder de douche, al tijdens het wassen begon ze te pijpen en eens op de kamer ging ze hier lustig mee door; een beetje deeptroath; en lekker gevarieerd pijpen; ze vergeet de schacht en de ballen zeker niet; enkel staat ze terughoudend tegenover rimmen; hierin blinkt Shu dus harder uit.
Even later condoom erover en begonnen met haar on top; ze neukt lekker mee; en jongens, wat was het een nauw gaatje..
Heerlijk in verschillende standjes gegaan en uiteindelijk condoom vol gespoten.
Nadien nog een aardige massage gekregen en om af te sluiten heeft ze me nog gewassen.
Het was me een aangenaam uurtje; en ze ziet me zeker nog terug!