jongensprostitutie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6687

Meubelstuk
1.213
05/01/22
6.067
2
 
Goed dat er aandacht voor is, maar het lijkt ook erg sensatiebelust.

"Hoe veel het er exact zijn is onduidelijk, want er is weinig zicht op", zegt Degen. "Het aantal mannelijke slachtoffers is waarschijnlijk vele malen groter dan het aantal dat bij hulpverleners en politie bekend is." en "Er zijn misschien wel honderden, zo niet duizenden jongens zoals zij"

Dus
1) onbekend om hoeveel het gaat
2) waarschijnlijk vele malen meer dan bekend
3) misschien wel honderden en anders wel duizenden

Hoe ze aan die berekening komen blijft ook weer geheel onduidelijk. De journalist heeft er kennelijk niet eens naar gevraagd.

Als het bij de vrouwen ook zo is, dan zouden wij toch hebben moeten zien dat wij op zijn minst duizenden meisjes van vijftien aangeboden kregen. Waar dan? Ik heb er nooit een gezien, nooit aangeboden gezien, nooit over horen praten of van gelezen. Dan organiseert die bende zich wel heel slecht.
 
Dat schoot mij ook meteen te binnen. Zou het correct gegokt zijn dat het juist de jongens met bontkraag zijn die vermeende homo's in elkaar slaan en intussen beschaamd zijn dat ze bijbeunen als schandknaap? Of is dat een bedenkelijke fantasie gebaseerd op sensatieberichten uit de krant...
 
Dat schoot mij ook meteen te binnen. Zou het correct gegokt zijn dat het juist de jongens met bontkraag zijn die vermeende homo's in elkaar slaan en intussen beschaamd zijn dat ze bijbeunen als schandknaap? Of is dat een bedenkelijke fantasie gebaseerd op sensatieberichten uit de krant...
Doet me denken aan het geval Fons Spooren. Oud PSV topman die tegen betaling minderjarige Marokkaanse jongens misbruikte. Vraag me wel af waar het fout gaat bij die jongens
 
Het doet me denken aan een situatie heel lang geleden, ik was toen een jaar of 18 😅

Ik stond op Amsterdam Centraal op een vriend te wachten toen ik plotseling werd benaderd door een vent. Ga je met me mee, vroeg hij.
Ik in al mn naïviteit: waarheen dan?
Al redelijk snel viel het kwartje en dacht ik: WTF! 😳

Ja als je een beetje oplet, zie je een hoop van die bontkraagjes daar rondlopen, op zoek naar een beetje geld…
 
Hoe ze aan die berekening komen blijft ook weer geheel onduidelijk. De journalist heeft er kennelijk niet eens naar gevraagd.
Is die "journalist" eigenlijk wel achter zijn bureau vandaan gekomen , behalve om koffie te halen en te schijten ?
Als je geen cijfers of getuigen kan presenteren en alleen wat aannames van anderen opkrabbelt heb je toch gewoon niets ?

Dat er schandknaapjes rondlopen is echt niet iets van de laatste jaren neem ik aan , als er vraag naar is en er geld mee te verdienen valt komt er vanzelf aanbod , altijd zo geweest en zal altijd zo blijven
En als je ernaar op zoek gaat kan je het vinden maar of die scene nou zo gek groot is betwijfel ik
 
Een volwassen man met hiv misbruikt minderjarige jongens, dat valt met geen enkele stoornis recht te breien. Vaak duiken ze dan in een slachtofferrol om een mildere straf te krijgen.
En onze geweldige rechtspraak gaat daar dan in mee
Oh zelfs met HIV😱😡
Ja die rechtspraak hier...👎 Daar weten ook vele nabestaanden genoeg van.
En de lijst met ten onrechte veroordeelden wordt ook langer.
 
Ja die rechtspraak hier...👎
Rechtspraak is altijd moeilijk, mede doordat het vaak mensen zijn die de rol van rechters op zich nemen, bij gebrek aan beter.
In het buitenland is het evengoed lastig. En in de USA hebben ze dan ook nog die ultra rechtse 'supreme court' van ayatollah kwaliteit.

 
Laatst bewerkt:
Goed dat er aandacht voor is, maar het lijkt ook erg sensatiebelust.
Ik kan niks anders verwachten van een artikel dat deels advertentie is voor een ander eigen product.

Artikel is van RTL nieuws. En die documentaire met fictieve scenes die best opvallend aangehaald wordt? Komt uit op Videoland, en Videoland is ook van RTL Nederland.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan