Recensie Jordan, Vlaardingen 4,84 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik sluit mij aan bij de voorgaande reviews
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recensie is van pakweg 5-6 jaar terug:

Jordan bezocht op een zomerse zaterdag te Vlaardingen. Heel toevallig kwam een buurman net naar buiten en trof ik deze aan in het trappenhuis vlakbij de ingang van haar appartement. Die had volgens mij heel goed door wat ik daar kwam doen want lachte opmerkelijk...maar goed, niet aan gestoord.

Jordan is erg lang, behoorlijk 'tatted-up' en voorzien van een D of E cup. Eerder waren deze nog naturel, maar ze heeft ervoor gekozen deze te upgraden. Staat haar zeker goed.
Verder is ze zeker ergens in de 50, een gezellige dame en vraagt ze duidelijk wat en hoe je het wilt.
Ik ben voor een pijpdate langsgeweest en tevoren aangegeven dat ik dit wilde filmen. Was geen issue en kon binnen de door haar aangegeven prijs (EUR 50). Een niet te overslane optie als je het mij vraagt.
Haar service was heel goed, neemt er de tijd voor en er zijn vrij weinig limitaties kan ik me heugen. Tweemaal haar mondje volspuiten is geen probleem binnen het halfuurtje en ze slikt je zaad lekker door.
Kortom: een prima aan te raden dame, zeker voor de prijs, opties en ongeremdheid waarmee ze je 'serviced'

Trip
 
Is het een beetje te doen om "last minute" af te spreken met Jordan (dus op de dag zelf, 1 of 2 uurtjes van tevoren) of is ze vaak druk? Zou haar graag eens bezoeken maar ik kan nooit lang van tevoren afspreken.
 
Ik ben een paar dagen geleden weer bij Jordan geweest. Ik had weer zin om weer eens heerlijk te poepgatstampen bij Jordan. Helaas is dat er niet van gekomen 😞 mijn 🍆 werkte niet mee. Ik had echt veel moeite dit keer om hem op volle sterkte te houden, terwijl ik heel veel zin had om los te gaan. Jordan is echt een professionele toffe vrouw en had wel enig begrip. Ben weggegaan met toch een beetje een kutgevoel dat het niet gelukt is. Het lag niet bij Jordan, maar bij mij. Ik ben op 1 of andere manier te geremd denk ik. En hoe dat komt weet ik niet. Ik denk dat ik de volgende keer een blauw pilletje ( of een andere variant)van te voren neem. Maar dat is een topic in een ander forum.
 
Mijn eerste keer bij Jordan ergens in 2018 (kan ook 2019 geweest zijn) ik weet het niet meer. Ik vroeg aan haar: doe je ook "switchen tussen je kont en poes" dus om en om, heen en weer zullen we maar zeggen. Lang geleden bij mijn ex-vriendin gedaan toen ik nog een jonge god was, en energie voor 10 had.
Ik ben niet teleurgesteld door Jordan. Ik heb liggen pompen in al haar gaten of mijn leven ervan af hing. Eerst een aantal stoten in haar poes, toen gelijk naar haar kont ook lekker pompen. En dat nog een keer of 10/20 om en om. Wat een geweldige sensatie. Jordan is echt een topper! Ik vind haar niet aantrekkelijk, en al die tattoos zijn niet mijn ding. Maar zij is echt 1 van de beste vrouwen in het vak.
Dat was mijn lang gekoesterde droom.
 
Ik ben twee jaar geleden op goed geluk haar kant op gereden en al appende had ze een gaatje voor mij. En dan weet je dat je alle gaatjes gaat bezoeken. Want wat is dit een enorm lieve, leuke, ontspannen sexgodin. Ik zei na afloop iets in de trant van "ik zou je willen adopteren of in dienst willen nemen als ontstress manager. Hardop lachend gingen we uit elkaar. Waar andere dames elke euro uit je zak willen trekken zuigt Jordan zonder meerprijs alle leven uit je pik en daarna doet ze een wasstraat na met haar tong in je kont. Beter wordt het niet snel
 
Vriendelijke, spontane dame.
Appartement deelt ze met haar zonen, dus ontvangst enkel in haar slaapkamer.

Het was er wel flink donker, dus moeilijk om te filmen.
Ik las hier niets van bij andere wandelaars, dus vraag me af hoe de kwaliteit van jullie video's was? Of welke camera jullie dan gebruiken? PM welkom.

Jordan gaf mij een hele lekkere footjob, zelden zo goed ervaren en zachte voetjes. Bij het beffen wel enige geurhinder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan