Jouw beste ervaringen wel/niet delen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chester

Wandelaar
Forumpionier
66
06/07/21
48
1
Het valt mij vaak op dat bepaalde toppers op Youppie (franstalig forum) de lucht in worden geprezen maar hier soms niet eens genoemd worden. Wanneer de dame in de zuidelijke landshelft werkzaam is, snap ik het gebrek aan relevantie wel. Maar Brussel is toch voor de meeste vlamingen of zuidelijke nederlanders haalbaar? Dan vraag ik mij af: weten wij dit niet of proberen we goede ervaringen bewust niet extra populair te maken?

Mijn uitgangspunt is:
* Ligt mijn ervaring in lijn met wat al beschreven is, dan schrijf ik niets.
* Heeft de dame nog geen of weinig recensies, dan vraag ik eerst of zij dat okay vindt.
*Was mijn ervaring maar heel gewoon, noch goed noch slecht, dan schrijf ik niets.
*Voel ik mij echt geripped, dan deel ik mijn ervaring.

Hoe staan jullie hier tegenover?

Het valt mij vaak op dat bepaalde toppers op Youppie (franstalig forum) de lucht in worden geprezen maar hier soms niet eens genoemd worden. Wanneer de dame in de zuidelijke landshelft werkzaam is, snap ik het gebrek aan relevantie wel. Maar Brussel is toch voor de meeste vlamingen of zuidelijke nederlanders haalbaar? Dan vraag ik mij af: weten wij dit niet of proberen we goede ervaringen bewust niet extra populair te maken?

Mijn uitgangspunt is:
* Ligt mijn ervaring in lijn met wat al beschreven is, dan schrijf ik niets.
* Heeft de dame nog geen of weinig recensies, dan vraag ik eerst of zij dat okay vindt.
*Was mijn ervaring maar heel gewoon, noch goed noch slecht, dan schrijf ik niets.
*Voel ik mij echt geripped, dan deel ik mijn ervaring.

Hoe staan jullie hier tegenover?
Als uw ervaring in de lijn ligt met wat beschreven is, dan loont het toch om te delen, hoe meer recensies, hoe accurater het beeld.

Ik vraag nooit of ze een recensie willen, ik begin nooit over dit forum. Ik praat er alleen over als ze erover beginnen.

Als uw ervaring gewoon was, loont het toch de moeite, het maakt het beeld accurater.

Veel posters typen vooral een recensie als ze geripped zijn, ok beter dan niets. Ik merk dit vaak. Ik heb iets van een tien recensies geschreven als eerste poster, de meeste waren al lang actief. Vaak merk ik dat als na wat image reverse en andere zaken, de dame echt lijkt en onbeschreven is, ze vaak een topper blijkt. Vele houden de dvp's graag voor zich. Ieder zijn goed recht, maar zondef stevige klantenbasis verleggen ze ook.

Ieder zijn ding.

Anderen waarschuwen... als je bedrogen werd... is natuurlijk belangrijk! Maar hopelijk gaat dit forum dus wel over (heel wat) meer dan dat!

En... hoe meer recensies over dezelfde dame (door verschillende personen)... hoe accurater het geschetste beeld! Toch wél een meerwaarde dus!

Het ging mij in eerste instantie over de beste ervaringen delen, wat ik dus wel doe tenzij de dame blij is met haar huidig klantenbestand en geen zin heeft in 50 meer berichten per dag. Dan vind ik het respectvol dat ik dat ook niet doe.

Als ik iemand maar zo-zo ervaar dan is dat mijn ervaring. Misschien had ik een slechte dag, of zij, of was er geen klik. Dan wil ik iemands business niet afbreken door mijn gemengde ervaring te delen. Helemaal goed als jullie hier een andere mening op nahouden, maar ik dat is hoe ik iets beoordeel.

Het ging mij in eerste instantie over de beste ervaringen delen, wat ik dus wel doe tenzij de dame blij is met haar huidig klantenbestand en geen zin heeft in 50 meer berichten per dag. Dan vind ik het respectvol dat ik dat ook niet doe.

Als ik iemand maar zo-zo ervaar dan is dat mijn ervaring. Misschien had ik een slechte dag, of zij, of was er geen klik. Dan wil ik iemands business niet afbreken door mijn gemengde ervaring te delen. Helemaal goed als jullie hier een andere mening op nahouden, maar ik dat is hoe ik iets beoordeel.
Zoals ik al zei, beter dan niets en ieder zijn ding.

Tsja! "Wel of niet delen"... sinds 06/07/2021 op het GirlsReview forum... en sindsdien welgeteld één (1) recensie geplaatst! En dat was bijna twee jaar geleden!

Wel of niet delen?
IK ben er door omstandigheden idd even tussenuit geweest, maar ben blij dat ik jouw rekeningen niet hoef te beheren als jij het bij "welgeteld" 1 review houdt😁

Terug
Bovenaan Onderaan