Jouw eerste keer...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn eerste klant zal ik niet snel vergeten. Een specialleke zeg maar.

Op gebied van seks was ik zeker geen groentje meer, de wandelwereld daarentegen was iets totaal nieuw voor mij.

Die ochtend werd ik verwacht bij privéhuis Kelly voor mijn allereerste stappen in de prostitutie. Het huis was recent naar een nieuwe locatie verhuisd en het klantenbestand begon goed aan te dikken. Ze zochten nieuwe werkkrachten.
De voorbije weken had ik zorgvuldig, via internet, fora en advertentiewebsites, uitgezocht waar ik zou solliciteren. Ik zocht vooral een veilige omgeving, met een vrouw aan het roer en het liefst niet te veel concurrentie. Privéhuis Kelly leek mij ideaal om te starten.
Twee dagen eerder had ik mijn Madam voor het eerst ontmoet, zij was een zeer vriendelijke, leuke vrouw, we waren goed overeen gekomen en ik had er erg veel zin in!

Nog maar net binnen, kreeg ik van Kelly te horen dat ik mij meteen moest klaarmaken, er kwam namelijk iemand voor mij en die zou er snel zijn.
Leuk! Dacht ik, net aangekomen en al direct iemand die voor mij komt. Ergens voelde ik mij best trots, als prille veertiger tussen de veel jongere popjes had ik mij wel wat zorgen gemaakt over mijn leeftijd. Waarom zouden heren voor mij kiezen terwijl ze voor hetzelfde tarief met een jong en fris blaadje de lakens kunnen delen?

Met mijn mooiste setje lingerie aan, op de hoogste pumps die ik in mijn schoenenkast had kunnen vinden, keek ik nog even in de spiegel of het beeld mijzelf kon bekoren. Ik leek wel vermomd, de dame in het spiegelbeeld was zo ver verwijderd van wie ik ben in het alledaagse leven. Veel te zwaar geschminkt, mijn mooie krullen platgestreken, ik was onherkenbaar. Dat gaf mij een gevoel van veiligheid. Ik was er klaar voor.

In de keuken stond Kelly mij op te wachten voor een paar woordjes uitleg over de wensen van mijn klant.
Hij was namelijk een bijzondere klant, was er al jaren kind aan huis en belde regelmatig om te vragen of er geen nieuwe meisjes waren. Als dat het geval was maakte hij meteen een afspraak zodat hij de eerste zou zijn. Zo was hij dus bij mij uitgekomen.

"Ben je bang voor naalden?" Vroeg Kelly iets of wat aarzelend.
Neen, daar was ik niet bang voor maar waarom deze vraag?
Ze ging verder met: B. heeft een speciale fetisj, hij speelt graag een rollenspel waarbij hij de verpleger is en de dame de rol van zijn patiënte vervult. Hij heeft een tasje mee met medisch materiaal en daar zitten steriele naalden tussen die hij het liefst in je billen prikt. Als dat mag, betaalt hij 25 euro extra.

Ineens begreep ik waarom collegaatjes mij met die rare blik aankeken die ik aanvankelijk niet kon plaatsen, zij wisten wat mij te wachten stond. Een beetje twijfelend en hopend op het beste, hoorde ik de deurbel al gaan. Daar stond de gevreesde verpleger B., een man van middelbare leeftijd met een onknap gezwollen aangezicht en, zoals verwacht, een tasje in de hand.
Er werd hem iets te drinken aangeboden en ik werd hem voorgesteld, het viel mij op dat hij niet rechtstreeks naar mij durfde kijken. Jammer, een vriendelijke blik en een glimlach had ik goed kunnen gebruiken als geruststelling dat het allemaal wel ging meevallen.

Het geld nam Kelly in ontvangst en mijnheer mocht mij naar boven volgen.
Eerst de verplichte passage in de badkamer.
Wanhopig was ik op zoek naar een teken, een blik, een glimlach, een aanraking. Iets wat ik zou kunnen vertalen als: we zijn een team en we gaan samen een leuke tijd beleven. Niets daarvan, het bleef bij een monoloog van mij terwijl ik met veel zorg zijn en mijn intieme delen onder handen nam met een washandje.

Op naar de kamer, zijn onverschillige houding doet mij ondertussen serieus twijfelen. In mijn hoofd speelt zich even een horrorscenario af, wat als hij pas tevreden is als de pijn van mijn gezicht valt af te lezen? Dat gun ik hem niet, niet op die manier!
Een half uurtje is zo voorbij, spreek ik mezelf moed in. Ik zal geen kik geven, dat hij zijn naalden maar diep in mijn vlees duwt als het dat is wat nodig is om een glimlach op zijn gezicht te toveren.


De sessie kan nu beginnen, mijn pumps heb ik nog aan, voor de rest sta ik poedelnaakt voor hem, ter zijner beschikking. Mijn kin hoog in de lucht, hem recht aankijkend vraag ik wat hij heeft meegebracht. Uit zijn tas haalt hij voorzichtig een speculum tevoorschijn, hij wil mij hiermee examineren. Het idee spreekt mij aan, dit heb ik altijd al enorm opwindend gevonden. Eindelijk kan ik wat ontspannen, rustig op de rand van het geïnstalleerd, met de benen wijd open, kijk ik toe hoe hij zijn ding doet. Hij lijkt tevreden van mijn houding maar schakelt snel over naar het volgende, we hebben tenslotte maar een half uurtje tijd. Er volgen nog een aantal seksuele handelingen die hij zonder enige vorm van voorzichtigheid uitvoert. Zijn dikke, korte penis duwt hij zomaar zonder voorbereiding tussen mijn billen, zo diep als hij kan, mijn kont in. De pijn is hevig maar van korte duur weet ik uit ervaring. Ik laat niets blijken en doe gewillig mee.
Zijn houding is over de hele lijn dwingend, hij beveelt en ik volg. Daar kan ik gelukkig wel mee leven, de rol van onderdanige tijdens seks is mij op het lijf geschreven.
Even later zit hij opnieuw in zijn tas te friemelen, dan komen de naalden op het toneel. Voor het eerst zie ik een blijk van voldoening en plezier op zijn gelaat verschijnen, hij lijkt gefascineerd door die prikjes. Ze zitten wel degelijk in een steriele verpakking, dat was voor mij een voorwaarde om toe te laten dat hij ze zou gebruiken. Het zijn er verschillende, van heel dunne naaldjes, tot de grotere, dikke naalden die gebruikt worden voor puncties. Hij spreekt nu wel, showt zijn naalden met enige trots en kijkt mij aan in de hoop een glimp van angst te kunnen opvangen.
Zelf neem ik ook de naalden in mijn handen, ik wil vooral zeker zijn dat de verpakkingen nog mooi verzegeld zijn en dat zijn ze. Ik ben nu helemaal op mijn gemak, er is geen gevaar en met pijnprikkels weet ik verdomd goed om te gaan.
Terwijl hij polst naar mijn voorkeur voor een naald, blijf ik enthousiast glimlachen. Hij mag van mij zelf de naald kiezen, maakt mij niet uit welke. Hij lijkt wat verrast en weet niet goed om te gaan met mijn overgave, uiteindelijk kiest hij voor een kleine dunne naald.
Ik mag dan op mijn buik op het bed plaatsnemen, mijn billen ter beschikking. Ik ben volledig ontspannen en voel helemaal niets als hij de naald in mijn bilspier drukt. Zelf, ben ik verrast dat de naald er al in zit en dat spreek ik luidop uit.
Daar had hij duidelijk geen rekening mee gehouden, het zint hem niet echt, hij fronst de wenkbrauwen. Ik sta weer overeind en wil graag het resultaat in de spiegel aanschouwen, enkel het groen plastic deeltje is nog zichtbaar, de naald zelf zit helemaal in mijn bil. Die voel ik wel wat zitten bij het stappen maar van pijn is geen sprake.
Hij lijkt lichtjes geïrriteerd en stelt voor om het met een grotere naald te proberen. Ik heb een binnenpretje, ik heb ondertussen door dat zijn fetisj niets te maken heeft met naalden. Zijn opwinding wordt gevoed door angst van zijn slachtoffer. Deze keer heeft hij geen geluk, gemotiveerd roep ik uit dat hij voor mijn part al zijn naalden in mijn billen mag prikken!

Op het einde van de sessie loop ik vrolijk door de kamer met vier naalden in mijn bil, een brede glimlach op mijn gezicht en een diep teleurgestelde klant.
 
Bij mij was dat op mijn 18. In het hoekpand aan het eind van de VDD doorgang in Gent. De meid was een Nederlandse studente van 22j. Er stond toen een zetel in het pand ipv een bed. Wat best raar was. Wat ook raar was, was dat ik haar voor 1000 bfr twee maal mocht nemen (missio en doggy, 2x gespoten) en dat ze graag tongzoenen. Ik besef enerzijds de unieke match (student en studente), anderzijds besef ik ook dat dat de start was van een lange wandelcarriere daardoor. Heb die prachtmeid nooit meer weer gezien.
 
@Sharon
Mozeskriebel! Dat je na zo'n eerste ervaring nog door bent gegaan als dvp. Ik zou doodsbang zijn dat die naalden toch niet helemaal zuiver zijn. Klinkt voor mij iig erg extreem en zeker de eerste keer, maar ja ik ben misschien teveel plain vanilla sex. Wel leuk op zijn nummer gezet enigszins. Wat deed je besluiten toch verder te gaan in het vak na zoiets raars als ik vragen mag?
 
En laat mijn eerste echte keer nu net met de dame van de naalden zijn.Sharon ,ongeveer een goeie 6 jaar geleden. Neen , ze had geen naalden mee maar wel peper in d´r kont zoals wij het soms zeggen. Ik had 1 naald bij en die heeft ze op een dusdanige manier behandeld dat de wandelcarriere een mooie start nam. Ik was zeker ook geen groentje meer met mijn 50 , maar wat ik van Sharon nog allemaal bijgeleerd heb. Het bleek heel goed te klikken tussen ons en We zijn nog altijd goede sexmaatjes met iets meer en ze verbaasd mij nog bij elke date. Als ze in vorm is schuilt daar iets dierlijks in. Je krijgt haar makkelijkst in vorm door haar te laten voelen dat ze een dame is en dat je niet komt voor eigen plezier maar ook voor haar. De rest moeten jullie zelf maar even uitzoeken.
Van mij krijgt ze in elk geval een dikke merci voor haar enthousiasme en toewijding waarmee ze haar werk doet.
 
Hij lijkt lichtjes geïrriteerd en stelt voor om het met een grotere naald te proberen. Ik heb een binnenpretje, ik heb ondertussen door dat zijn fetisj niets te maken heeft met naalden. Zijn opwinding wordt gevoed door angst van zijn slachtoffer. Deze keer heeft hij geen geluk, gemotiveerd roep ik uit dat hij voor mijn part al zijn naalden in mijn billen mag prikken!
Mijn God , onze lieve heer heeft er toch vreemde kostgangers bij lopen , arm kind
 
@ForumLurker , waarom ik verder gegaan ben in het vak? Een aantal zaken:

*Ik was kinderlijk naïef en vol vooroordelen over de sector, ik verwachtte helemaal geen lieve, leuke klanten! Gelukkig heb ik mijn mening snel kunnen bijstellen, want mijn volgende klanten waren zeer respectvol en vrolijk.

*Ik had ECHT snel geld nodig, deurwaarder dreigde alles af te pakken wat ik voor mijn kinderen hun toekomst had opgebouwd.

*Ik ben nogal koppig! Opgeven is geen optie als ik een beslissing genomen heb.
 
"Zijn dikke, korte penis duwt hij zomaar zonder voorbereiding tussen mijn billen, zo diep als hij kan, mijn kont in. "

Dat klinkt toch verre van ok 😲. Of was dit vooraf besproken/bijbetaald?
 
En mijn eerste bezoekje? Na lang zoeken en twijfelen op hookers een West Vlaamse dame uitgekozen die privé ontving. Ze doodnerveus opgebeld met een "maar ik heb dat wel nog nooit eerder gedaan" en voor een uurtje afgesproken.

Was een leuke ervaring, ze had een massage tafel waar ze me eerst een half uur masseerde. Daarna wat gekalmeerd en naar de slaapkamer waar we nog een half uurtje hadden om te kussen, pijpen en neuken. En een snoepje gekregen bij het buiten gaan :)

Tevreden buitengestapt en de week er na had ik al elders een tweede afspraakje...
 
Op mijn 23-ste, in 1984.
In een sexshop in Apeldoorn waar je films kon kijken in een privecabine. Gewoon een houten hokkie in de winkel met een echte projector. En je zat op een soort krukje.
Als extra servive kon je er dus ook een dame bij krijgen. Die ging dan topless naast je staan, haar tieten op gezicht hoogte en dan trok ze je af.

Ik trof Nicole, een Latina van een jaar of 30, die ik nog heel wat keren heb gezien daarna.
Ze was superlief en ik zat voor het eerst van mijn leven met mijn gezicht tussen twee grote zachte borsten. Vond het geweldig, ondanks de krakkemikkige omgeving. Van die film heb ik helemaal niks gezien :)
 
@ome aad :

Ik heb er geen trauma aan overgehouden hoor, ik kan er mee lachen zelfs.
Die klant is later regelmatig teruggekomen, altijd voor de nieuwe meiden en ik heb er een paar huilend zien weglopen uit de kamer. Eentje was zo bang voor hem, dat hij haar meerdere keren boekte. :oops:
Jullie hadden vast wel een bijnaam voor hem "dokter Mengele" of zo ? of Jack the prikker
 
@ome aad :

Ik heb er geen trauma aan overgehouden hoor, ik kan er mee lachen zelfs.
Die klant is later regelmatig teruggekomen, altijd voor de nieuwe meiden en ik heb er een paar huilend zien weglopen uit de kamer. Eentje was zo bang voor hem, dat hij haar meerdere keren boekte. :oops:
OK. Ik begrijp niet dat die gek niet de toegang ontzegd is. Zo'n fijn privéhuis was het dus niet.
 
Opgegroeid nabij de Geleenstraat in Den Haag. Deed al als kind boodschappen voor de dames. Daar mijn eerste ervaringen opgedaan. Het was in de jaren 80, er waren nog geen mobiele telefoons met camera's. Er kwamen veel celebs en politici voor hun behoeftes. Het was er 24/7 een drukke straat. Ik weet niet meer precies hoe jong ik was en met wie (doet er ook niet toe, die is al zwaar bejaard nu) maar ik weet wel dat ik zelden heb betaald. Ik mocht ook vaak blijven slapen als gezelschap na een dag lang hard pezen van de dame. Ik heb alleen maar warme herinneringen aan de hoeren van toen.
 
Ik was echt veelste jong, 13 of 14. Opgehitst door jongetjes uit de buurt.

Het was bij een Griekse dame (zei ze) in de Dollebegijnensteeg.

Ik had dr het geld gegeven en toen ze dat had weggelegd weet ik nog dat ik dichtbij dr kwam om dr te zoenen 😂 wist ik veel dat dit niet de bedoeling was tenzij je bijbetaalt…

Ik kan me nog goed herinneren dat ik schrok dat ze een condoom om deed en begon te pijpen, wat is dit? Ik vond er voor de rest ook weinig aan maar het was wel een hele lekkere meid.
 
Opgegroeid nabij de Geleenstraat in Den Haag. Deed al als kind boodschappen voor de dames. Daar mijn eerste ervaringen opgedaan. Het was in de jaren 80, er waren nog geen mobiele telefoons met camera's. Er kwamen veel celebs en politici voor hun behoeftes. Het was er 24/7 een drukke straat. Ik weet niet meer precies hoe jong ik was en met wie (doet er ook niet toe, die is al zwaar bejaard nu) maar ik weet wel dat ik zelden heb betaald. Ik mocht ook vaak blijven slapen als gezelschap na een dag lang hard pezen van de dame. Ik heb alleen maar warme herinneringen aan de hoeren van toen.

Dit herken ik wel ja. Voor mij was het dan eind jaren '90 begin '00

Ik kan mij niet voorstellen dat de jongens uit de buurt dit soort dingen nog meemaken, lijkt mij niet tenzij met een shemale ofzo
 
Let op: ik heb bij Privéhuis Kelly véél meer beleefd dan dit voorval. Prachtige herinneringen heb ik er aan overgehouden, echt om te koesteren!
Neen, het was niet allemaal perfect geregeld en sommige zaken konden (moesten) beter, maar de goede wil was er. Na verloop van tijd ben ik regelmatig in de bres gesprongen voor meiden die minder mondig waren. Dat viel niet in dovemansoren, er werd over mijn visie nagedacht en in overleg met ons Madam werden sommige "huisregels" aangepast.
 
altijd voor de nieuwe meiden en ik heb er een paar huilend zien weglopen uit de kamer. Eentje was zo bang voor hem, dat hij haar meerdere keren boekte. :oops:
Wauw. Genieten van pijn bij de ander, heet sadisme. Maar je geeft aan dat het bij deze klant meer om angst draaide. Zou dat ook een naam hebben, genieten van angst bij de ander?
 
Terug
Bovenaan Onderaan