Recensie Joyce, Rotterdam (vh Prive2000 Apeldoorn) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ben131

Wandelaar
58
15/11/21
47
10
Onlangs bij Joyce geweest. Ze leek me wel knap en het eerste gesprek ging ook goed. Afgesproken voor een uur. Eenmaal betaald ging "het feest" beginnen. Ze heeft mooie borsten, maar haar buik? Dat viel wat tegen, maar goed. Ze begon gelijk over massage. Waarop ik zei dat ik daarvoor niet kwam maar voor sex. Nou van dat laatste kwam weinig terecht. Tongzoenen; alleen het puntje heel even. Pijpen zonder; alleen het topje, paar kusjes en dat was het. Mocht ook niet beffen. En vingeren, nee dat mocht ook niet. Neuken was prima, in twee standjes. Ik ben maar zo snel mogelijk naar een orgasme gegaan, en na een half uur stond ik weer op straat. Nee dit was geen feest.

Onlangs bij Joyce geweest. Ze leek me wel knap en het eerste gesprek ging ook goed. Afgesproken voor een uur. Eenmaal betaald ging "het feest" beginnen. Ze heeft mooie borsten, maar haar buik? Dat viel wat tegen, maar goed. Ze begon gelijk over massage. Waarop ik zei dat ik daarvoor niet kwam maar voor sex. Nou van dat laatste kwam weinig terecht. Tongzoenen; alleen het puntje heel even. Pijpen zonder; alleen het topje, paar kusjes en dat was het. Mocht ook niet beffen. En vingeren, nee dat mocht ook niet. Neuken was prima, in twee standjes. Ik ben maar zo snel mogelijk naar een orgasme gegaan, en na een half uur stond ik weer op straat. Nee dit was geen feest.
Hoe was ze qua uiterlijk (gezicht)?

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8695505-joyce#overview
Totale kosten (in euro)
70
Ze ontvangt soms in Rotterdam. Ben haar daar gaan bezoeken. Leuke lieve dame. Ze is best knap, alleen buikje leek of ze een keizersnede had gehad. Ontvangt in een okay appartement en heb in een ongedwongen sfeer een leuke tijd met haar gehad. Kwam door de spanning te snel klaar en we hebben het met een massage afgemaakt. Pijpen met condoom en tongzoenen doet ze vluchtig. Kon daarna samen douchen, maar geen erotiek in de douche helaas. Ik ga haar wel nog een x bezoeken om een betere band met haar op te bouwen.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8695505-joyce
Totale kosten (in euro)
60
Ik wilde Joyce wel een keer proberen vanwege de zeer lage prijs, want wie weet is het toch een leuk adresje. Dus afgesproken voor 30 min.

Bij het appen werd aangegeven dat alles met condoom moest. PZC met bijbetaling was niet mogelijk. Gek dat dit dan wel als optie staat bij de advertentie.

Ik was nog koud van buiten dus had graag nog opgewarmd willen worden met elkaar knuffelen op bed. Maar nadat ik uitgekleed was en op bed plaatsnam ging het condoom gelijk om mijn hele slappe lul. Geen lekker begin. Beffen en tongzoenen mocht pok al niet.

Met pijpen kreeg ze mijn lul enigszins stijf. Daarna wilde ze neuken, maar ik wilde eerst toch nog eerst wat knuffelen. Had ik achteraf niet moeten doen, aangezien ik hierdoor mijn erectie weer verloor. Neuken lukte dan niet echt. Toen ik vroeg of ze weer wilde pijpen, deed ze het condoom af en trok me af met olie. Me klaar laten komen lukte haar niet, en ik mocht me zelf aftrekken. Met veel moeite kwam ik klaar met een borst in mijn mond.

Na 20 minuten stond ik weer buiten.

Dit vond ik een waardeloze bezoek. Maar ik zal de eindbeoordeling maar een voldoende geven omdat ik heb gekregen wat je normaal realistisch van deze prijs kunt verwachten. Alleen jammer dat meerdere opties in haar advertenties blijkbaar lokkertjes zijn.

Laatst bewerkt:
Ik wilde Joyce wel een keer proberen vanwege de zeer lage prijs, want wie weet is het toch een leuk adresje. Dus afgesproken voor 30 min.

Bij het appen werd aangegeven dat alles met condoom moest. PZC met bijbetaling was niet mogelijk. Gek dat dit dan wel als optie staat bij de advertentie.

Ik was nog koud van buiten dus had graag nog opgewarmd willen worden met elkaar knuffelen op bed. Maar nadat ik uitgekleed was en op bed plaatsnam ging het condoom gelijk om mijn hele slappe lul. Geen lekker begin. Beffen en tongzoenen mocht pok al niet.

Met pijpen kreeg ze mijn lul enigszins stijf. Daarna wilde ze neuken, maar ik wilde eerst toch nog eerst wat knuffelen. Had ik achteraf niet moeten doen, aangezien ik hierdoor mijn erectie weer verloor. Neuken lukte dan niet echt. Toen ik vroeg of ze weer wilde pijpen, deed ze het condoom af en trok me af met olie. Me klaar laten komen lukte haar niet, en ik mocht me zelf aftrekken. Met veel moeite kwam ik klaar met een borst in mijn mond.

Na 20 minuten stond ik weer buiten.

Dit vond ik een waardeloze bezoek. Maar ik zal de eindbeoordeling maar een voldoende geven omdat ik heb gekregen wat je normaal realistisch van deze prijs kunt verwachten. Alleen jammer dat meerdere opties in haar advertenties blijkbaar lokkertjes zijn.
Aftrekken met een borst in je mond? 🤣

Ik leef en leid met je mee en herken ken ik je verhaal. Bij mij is ook overgekomen bezoek rond eind december slachtoffer geworden afleidende foto's en niet uit min hoofd krijgen ook REVIEUWS uit stond dat was al een waarschuwing. Naar binnen gelijk automatische piloot stand na ene stand binnen 10 minuut klaar komen en vervolgens weinig tussen pauze(na klaarkomen moet ik minst 10minuut weer bij komen) maar ze zeurde al 3 minuut hupsakee naar bed nou lukte niet klaarkomen hand olie smeren en rukte min bijna banaan af ze keek ook naar smartphone tussen want ze had haast terwijl no dikke half uur had uit eindelijk gestopt ze had geen in sex maar AFWERKSEX geen beffen, geen tepels lukken, en zeker geen gfe. Tja wat zocht ik daar trouwens beste bezoeker je bent goed ermee weg gekomen als het prijs van dame klopt uur 90euro zegt ook kwa prijs niks hoeft wachten ik 200 euro voor uur en je raad al na half uur snel kleden maar naar buiten poosje geen prive bezoek meer alles wordt duurder dus kwa koopkracht en alles voor zulke bedrag (200 of 250 euro) verwacht geen en alles binnen een 1 UUR niet kwartier of half uur shit leven gaat door money come's en go en tot slot beste wandelaar nieuwe jaar hoop alles naar onze wensen gaat kwa bezoek ook leven.

Terug
Bovenaan Onderaan