Joyce, Yu&Mi, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lieve meid. Ze is vrij lang, maar vooral heel slank. Misschien iets té slank voor mijn smaak.
A-cup. Engelstalig. Ik schat ze op 27 jaar.
Vond de massage wat tam, maar niet slecht. Vooral het einde was goed, de rest van de massage niet heel bijzonder.
Had ook niet het idee dat er echt een klik was, dus voor mij geen top ervaring, maar wel gewoon goed.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
145
Was er gisteren. Lieve meid, mooi om te zien. Biedt ook extra aan maar alles met condoom. Helaas slechte adem en vooruitstekende tanden en kleine borsten, maar voor de rest heel aardig. Ze doet in de douche niks alles zelf doen ook na afloop. Ze teased wel maar pas als je op de rug ligt. Op de buik is het liggen en over je heen glijden. Maar op de buik glijdt ze steeds over je jongeheer, hij schoot er bijna 4 keer in......handjob was snel en sober. Geen herhalingsgevaar.
 
Heb echt niet dezelfde ervaring als @Limburgsex hierboven beschrijft. Bij mij was het een hitsige boel waar ze zelf ook heel erg in op ging. We hebben daarbij ook uitgbereid getongzoent in bad en ik mocht overal uitgebreid aanzitten. Op een slechte adem heb ik haar niet kunnen betrappen.

Mij gaat ze in ieder geval zéker vaker zien.
 
Heb echt niet dezelfde ervaring als @Limburgsex hierboven beschrijft. Bij mij was het een hitsige boel waar ze zelf ook heel erg in op ging. We hebben daarbij ook uitgbereid getongzoent in bad en ik mocht overal uitgebreid aanzitten. Op een slechte adem heb ik haar niet kunnen betrappen.

Mij gaat ze in ieder geval zéker vaker zien.
Recensie van jou Anjoo?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan