WHEM Judy, Amsterdam (vh Barendrecht)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Juk

Stamgast
371
09/12/21
214
Deze advertentie heb ik ook al enkele keren gezien. De foto's in het bad zijn best aanlokkelijk. Staan ook wel wat positieve reviews bij haar advertentie, maar ik twijfel nog een beetje. Weet iemand meer over Judy?

 
Precies hoe ik het zeg...
Judy, is een mooie dame. Misschien lijkt ze op de foto iets slanker dan dat ze in werkelijkheid is, maar verder is ze de dame die ze op de foto zegt te zijn. Ik kom bijna wekelijks bij haar in gilze (mits ze aanwezig is). Als ze niet aanwezig is koop ik soms foto's en video's die ze netjes na betaling stuurt....
 
Judy, is een mooie dame. Misschien lijkt ze op de foto iets slanker dan dat ze in werkelijkheid is, maar verder is ze de dame die ze op de foto zegt te zijn. Ik kom bijna wekelijks bij haar in gilze (mits ze aanwezig is). Als ze niet aanwezig is koop ik soms foto's en video's die ze netjes na betaling stuurt....
Je hebt gelijk ze heeft mij gecontact. Hoe wat en waarom. Alle berichten haal er af het was dus misverstand en niet terecht.
 
Wel een bijzondere wending in ieder geval. Ze gaat weer met potlood terug op mijn lijstje dan, al lijkt ze niet meer zo vaak in Barendrecht te vinden en ik vind het toch te vaag om er speciaal voor naar Gilze(te)-Rijen. ;)
 
Wel een bijzondere wending in ieder geval. Ze gaat weer met potlood terug op mijn lijstje dan, al lijkt ze niet meer zo vaak in Barendrecht te vinden en ik vind het toch te vaag om er speciaal voor naar Gilze(te)-Rijen. ;)
Ben vandaag geweest ga zo review plaatsen. Skip alles op kinky maar zei is het helemaal
 
Wel een bijzondere wending in ieder geval. Ze gaat weer met potlood terug op mijn lijstje dan, al lijkt ze niet meer zo vaak in Barendrecht te vinden en ik vind het toch te vaag om er speciaal voor naar Gilze(te)-Rijen. ;)
Heel bijzonder. Van negatief naar volop promoten. Je zou bijna denken dat er iemand via inbox even is bedreigd. Bijna..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan