juicy alesia

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

effem

Wandelaar
45
19/11/21
24
5
Lijkt me een heel mooi meisje op de foto's, maar de prijs schrikt me wat af. Iemand al ervaring mee?

 
Ik was inderdaad nog een beschrijving verschuldigd. Het meisje op zich was heel erg knap voor wie van jong, slank en kleine borstjes houdt.
Maar van zodra ze binnen kwam, vertelde ze al meteen dat ze geen condooms mee had. Ik had die ook niet, dus was de optie ofwel dubbel betalen ofwel enkel een vlugge pijpbeurt. Ik heb voor het laatste gekozen want neuken zonder cd doe ik sowieso niet. Nu, al bij al was dat een droeve bedoening: zalige borstjes, maar van zodra je ze aanraakt krimpt ze in elkaar; met de vinger het foefje aanraken werd als uiterst crimineel ervaren en van zoenen was helemaal geen sprake. De pijpbeurt op zich was van die aard dat er telkens na 2 maal zuigen de mond werd weggetrokken om toch maar zeker te zijn dat er niet in haar mond zou worden klaargekomen. Dus wie haar wilt boeken; duidelijk vermelden dat ze condooms bij moet hebben, al vermoed ik dat ze ook dan niet echt meegaand zal zijn. Voor mij moet ze niet meer komen; jammer; want qua figuur was ze compleet mijn type.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan