Je bilnaad ook; wordt nog meer gewaardeerd door sommige dames!pik en ballen scheren. Hele boel gaat glad. Dit wordt zeer gewaardeerd door de dames.

Vandaag ook heerlijk uitgebreid gerimd geweest; heerlijk zo'n kriebelend tongetje!

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe bilnaad ook; wordt nog meer gewaardeerd door sommige dames!pik en ballen scheren. Hele boel gaat glad. Dit wordt zeer gewaardeerd door de dames.
Ik zou het doen als het niet zo oncomfortabel is met lopen en zitten... (en natuurlijk ingebouwde demper voor windjes).Je bilnaad ook; wordt nog meer gewaardeerd door sommige dames!
Vandaag ook heerlijk uitgebreid gerimd geweest; heerlijk zo'n kriebelend tongetje!![]()
Door wie?Je bilnaad ook; wordt nog meer gewaardeerd door sommige dames!
Vandaag ook heerlijk uitgebreid gerimd geweest; heerlijk zo'n kriebelend tongetje!![]()
Als man mogen we soms ervaren dat een vrouw haar nagels in de rug van haar partner (van dat moment) zet in het heetst van de strijd....3. schone handen en nagels? Kort gekipte nagels?
Als je de dame aan wilt raken, zijn korte schone nagels echt een must. Zeker als je wilt vingeren. Knip ze kort, en vijl dan de scherpe haakjes weg. Kapotte nagelriemen zijn een NO GO, dat zorgt voor grotere kans op infecties en SOA's. Haal ook nog even een nagelborstel onder de nagel door. Vuil onder de nagel is niet fris.
Als man mogen we soms ervaren dat een vrouw haar nagels in de rug van haar partner (van dat moment) zet in het heetst van de strijd....![]()
Wat je hier voor punten aangeeft qua hygiëne is voor mij allemaal een normaal iets en begrijp eigenlijk niet dat dit voor velen mannen niet deel uitmaakt van het dagelijks leven.1. geschoren - alleen baard? Of juist ballen? Of hele schaamstreek?
Dit verschilt zeer per dame, dus vraag het haarzelf. Persoonlijk vind ik het fijn als de schaamstreek getrimd of geschoren is, maar dit is geen vereiste.
Wat betreft gezichtsbeharing:
Als je een snor hebt, zorgt dat die niet zo lang is dat die over de bovenlip valt (dat is niet hygiënisch).
Een stoppelbaard kan irritatie veroorzaken bij zoenen en beffen, dus dan heb ik persoonlijk liever strak geschoren of juist een langere baard.
Denk er ook aan te trimmen/epileren als je last hebt van lang neushaar, oorhaar of een unibrow.
2. gedouched? Indien ja, waarom eigenlijk als je ook kan douchen op de kamer?
Ja! Een eerste indruk doet veel. Ter plekke kan je je eventueel nog afspoelen, maar het grove werk moet van te voren gedaan zijn. Denk er om om je oksels, bilnaad, geslachtsdelen, liezen en voeten goed mee te nemen. Als je een droge huid hebt, maak dan gebruik van een moisturizer. Als je het lekker vind dat de dame haar handen door je haar haalt, wees dan terughoudend met de gel.
3. schone handen en nagels? Kort gekipte nagels?
Als je de dame aan wilt raken, zijn korte schone nagels echt een must. Zeker als je wilt vingeren. Knip ze kort, en vijl dan de scherpe haakjes weg. Kapotte nagelriemen zijn een NO GO, dat zorgt voor grotere kans op infecties en SOA's. Haal ook nog even een nagelborstel onder de nagel door. Vuil onder de nagel is niet fris.
4. Lekker luchtje?
Deo wordt op prijs gesteld. Een luchtje kan ik waarderen, maar is geen must. Doe niet een te sterk luchtje of teveel er van op. Als je het lekker vindt om in je nek gekust te worden, doe het daar dan niet op; de smaak van parfum is niet lekker.
5. Anders?
Tanden: Poets je tanden. Eet van te voren iets, dit helpt tegen een slechte adem. Ook voldoende drinken helpt. Eet op de dag zelf geen knoflook of andere stinkende dingen, zoals tonijn. Gebruik zo nodig nog mondwater of kauwgom vlak voor de date.
Kleding: Zorg dat je kleding fris ruikt, en geen vlekken en gaten heeft.
Ja! En als je sommige van die verhalen hoort... zeker bij raamdames!Veel mannen komen niet tiptop schoon naar een dvp
Het zou je nog verbazen. Genoeg verhalen van dames die geconfronteerd worden met mannen die hun gereedschap niet kuisen, maar ik heb ook mogen aanhoren van mensen die lichamelijk arbeid verrichten en aan het eind van de dag collega's hadden die geen zin hadden om te douchen.Wat je hier voor punten aangeeft qua hygiëne is voor mij allemaal een normaal iets en begrijp eigenlijk niet dat dit voor velen mannen niet deel uitmaakt van het dagelijks leven.
Als ik dit lees heb ik echt zoiets van "wtf voor vieze mannen lopen er allemaal rond1. geschoren - alleen baard? Of juist ballen? Of hele schaamstreek?
Dit verschilt zeer per dame, dus vraag het haarzelf. Persoonlijk vind ik het fijn als de schaamstreek getrimd of geschoren is, maar dit is geen vereiste.
Wat betreft gezichtsbeharing:
Als je een snor hebt, zorgt dat die niet zo lang is dat die over de bovenlip valt (dat is niet hygiënisch).
Een stoppelbaard kan irritatie veroorzaken bij zoenen en beffen, dus dan heb ik persoonlijk liever strak geschoren of juist een langere baard.
Denk er ook aan te trimmen/epileren als je last hebt van lang neushaar, oorhaar of een unibrow.
2. gedouched? Indien ja, waarom eigenlijk als je ook kan douchen op de kamer?
Ja! Een eerste indruk doet veel. Ter plekke kan je je eventueel nog afspoelen, maar het grove werk moet van te voren gedaan zijn. Denk er om om je oksels, bilnaad, geslachtsdelen, liezen en voeten goed mee te nemen. Als je een droge huid hebt, maak dan gebruik van een moisturizer. Als je het lekker vind dat de dame haar handen door je haar haalt, wees dan terughoudend met de gel.
3. schone handen en nagels? Kort gekipte nagels?
4. Lekker luchtje?
Deo wordt op prijs gesteld. Een luchtje kan ik waarderen, maar is geen must. Doe niet een te sterk luchtje of teveel er van op. Als je het lekker vindt om in je nek gekust te worden, doe het daar dan niet op; de smaak van parfum is niet lekker.
5. Anders?
Tanden: Poets je tanden. Eet van te voren iets, dit helpt tegen een slechte adem. Ook voldoende drinken helpt. Eet op de dag zelf geen knoflook of andere stinkende dingen, zoals tonijn. Gebruik zo nodig nog mondwater of kauwgom vlak voor de date.
Kleding: Zorg dat je kleding fris ruikt, en geen vlekken en gaten heeft.
Verbazing ben ik al voorbij , woon niet in Nederland maar is voor mij een schok wat ik soms zie als ik er ben wat betreft hygiëne.Het zou je nog verbazen. Genoeg verhalen van dames die geconfronteerd worden met mannen die hun gereedschap niet kuisen, maar ik heb ook mogen aanhoren van mensen die lichamelijk arbeid verrichten en aan het eind van de dag collega's hadden die geen zin hadden om te douchen.
Niets aan toe te voegen:Eigenlijk dus alles wat je normaal ook zou doen als je voor de eerste keer met een mooie vrouw een date hebt. Je laat je beste versie van jezelf zien.
- De meeste sekswerkers zullen natuurlijke beharing geen probleem vinden, zolang je schoon bent.
- Zorg ervoor dat je dus schoon bent en dat je ook je liezen, billen en genitaliën goed wast met een washandje. De douche op de kamer is niet bedoeld voor een grondige reiniging; dat doe je thuis. Op de kamer kun je samen douchen voor een laatste opfrissing.
- Korte, schone nagels zonder scherpe randjes zijn heel belangrijk, omdat de vagina heel kwetsbaar is. Een beschadiging van de vagina kan penetratie onmogelijk maken, en dat is natuurlijk zonde. En nee, je krijgt geen geld terug.
- Een subtiel luchtje kan aangenaam zijn, maar overdrijf niet door een hele fles parfum te gebruiken.
- Let er vooral op dat je mond en gebit schoon zijn. Een frisse adem is belangrijk, dus vermijd het eten van knoflook of andere sterk ruikende voedingsmiddelen de dag ervoor.
- Tot slot, schone kleding en een verzorgde uitstraling maken een groot verschil.
Ah daar zeg je wat! Als ik dus mn ballen scheer, dan wordt het huid supergevoelig en schuurt het. Zelfs als ik babypoeder opdoe. Dus tegenwoordig knip ik die haartjes kort en laat ik dvps niet me ballen likken (helaas), maar je hebt helemaal gelijk!En hou je ervan als je ballen gelikt worden, dan glad please.
Haa Marco,Ja! Als je je ballen scheert wordt de huid extra gevoelig! Persoonlijk vind ik dat een pluspunt, want méér gevoel!
Maar... je scheert dus best 24 uur op voorhand... en gebruik daarna een body lotion om de huid te helpen herstellen.
En dan... have fun!
Hoezo dan? Ik snap hem niet helemaalDat laatste is meer iets voor masochisten....
Aftershave! Man! Dat brandt!Haa Marco,
Oh oke maar bij mij doet het dan echt pijn! Als ik dan loop, voel ik het schuren omdat mijn ballen dan helemaal rood zijn, en daarom ben ik ermee gestopt de ballen te scheren maar de tip van een bodylotion wist ik niet. Ik deed aftershave erop en dat brandde toen als een malle![]()
Hahaha ja maar ik ben gewoon gewend aftershave te gebruiken nadat ik me gezicht gladscheer dus gaat altijd automatischAftershave! Man! Dat brandt!
Nu... als je echt massochist bent... kan je ook Tabasco gebruiken natuurlijk!
Lekker man... als zij je zo stevig zuigt... afgewisseld met ballen likken! Love it!Hahaha ja maar ik ben gewoon gewend aftershave te gebruiken nadat ik me gezicht gladscheer dus gaat altijd automatischmaar bodylotion na t scheren ga ik wel proberen dan want als mn ballen gelikt worden door een dvp, is mn orgasme veel heftiger
Er zijn mensen die er genoegen in scheppen pijn te ondergaan en daarbij is de combinatie geschoren-aftershave-gevoelige huid er toch wel eentje.Hoezo dan? Ik snap hem niet helemaal![]()