Recensie Julia, Amsterdam, Singelgebied 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze doen wel eens iets van een trio heeft Julia me wel eens verteld, geen idee of ze dat alleen voor sommige klanten bij uitzondering doen. Lijkt me wel speciaal maar hou het toch bij Julia alleen.
Het zal hoogstwaarschijnlijk helemaal afhangen van hoeveel je bereid bent te betalen, Katja heeft een aantal zeer goed betalende klanten die zeker meer seksueel van haar krijgen.
 
Geile sessie vanmiddag, klein beetje vals gespeeld waardoor ik lekker lang door kon gaan ;). Eerst lekker lang gepijpt en haar daarna in zeker 4 standjes genomen, kreeg achteraf wel opmerking dat ik het goed vol hield 😇 .
 
@Wandelaar020 Ben vd week weer bij haar geweest en ze had even wat minder gewerkt, vanaf nu is ze er ook weer op donderdag- en vrijdagavond . Dus zondag t/m vrijdag iets van 13.00 tot 22.00+ . Meestal gewoon op ONS 22b maar bijv. vrijdagavond ook wel op ONS 4 (haar oude plekje).
 
@Wandelaar020 Ben vd week weer bij haar geweest en ze had even wat minder gewerkt, vanaf nu is ze er ook weer op donderdag- en vrijdagavond . Dus zondag t/m vrijdag iets van 13.00 tot 22.00+ . Meestal gewoon op ONS 22b maar bijv. vrijdagavond ook wel op ONS 4 (haar oude plekje).
Thanks! Vorige week op donderdagavond was ze er inderdaad en dus weer genieten bij deze topper! :love:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week op bezoek geweest bij deze prachtige Oekraïnse dame. Ik zie dat ze haar best doet om er goed uit te zien. Het is inderdaad een heel mooi dame, heel fijn gevoel om in haar mooie kut te spuiten!

Herhalingsgevaar zeker!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan