Recensie Julia, Amsterdam, Singelgebied 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kwam pre-corona eigenlijk alleen maar op de Wallen maar al mijn vaste dames zijn helaas nooit meer teruggekomen en met de huidige prijzen werd het tijd om verder te kijken naar andere wandelgebieden.
Dus maar eens rondgekeken in het Singelgebied waar ik dankzij deze site in ieder geval al een paar interessante dames op mijn lijstje had gezet.
Gisteravond even rondgelopen en zag dat Jullia eerst nog bezet was maar met 2de rondje stond ze er wel op Oude Nieuwstraat 22B. Kwam prima over aan de deur en natuurlijk naar binnen. Al snel lag zij al op haar buik op bed met haar kontje te shaken terwijl ik me even opfriste. Even kort kennis gemaakt maar al snel tijd voor actie. Werd heerlijk gepijpt en verwend met een zachte massage en prima uitzicht in 69. Je mag overal rustig aanzitten maar niet vingeren ofzo. Daarna natuurlijk tijd voor intiem en vooral in doggy een fijne dame want dat uitzicht op dat kontje :love:.
Kom 100% op herhaling en kreeg hier tenminste een ouderwets wandelgevoel: de juiste prijs voor een wip met een lekkere vrouw. Ok ze is dan wat ouder dan de gemiddelde DVP op de Wallen maar ze heeft gewoon een mooi lichaam met alles in de juiste proporties.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Julia en ik gaan heel lang terug en eigenlijk mis ik haar een beetje. Ik heb redelijk vaak bezocht, eerst aan de Ruysdael en later aan de ONS. Vaak voor een trio met de Moldavische Emilia, die helemaal zoek is helaas. Wat me van Julia vooral is bijgebleven: ze was een echte dame.
 
Kwam pre-corona eigenlijk alleen maar op de Wallen maar al mijn vaste dames zijn helaas nooit meer teruggekomen en met de huidige prijzen werd het tijd om verder te kijken naar andere wandelgebieden.
Dus maar eens rondgekeken in het Singelgebied waar ik dankzij deze site in ieder geval al een paar interessante dames op mijn lijstje had gezet.
Kom 100% op herhaling en kreeg hier tenminste een ouderwets wandelgevoel.

Snap het helemaal, was gisteren toevallig nog even op de Wallen beland.. 'waar is hier de nooduitgang' zeg maar
want niet normaal zo druk dus schuivelen in verplichte looprichting en prijzen van 150eur voor 20min stnd service en waarschijnlijk minder beleving. Waar is de tijd gebleven... zelfs in 2018/19 was het nog ok terwijl het toen ook al gestoord druk was met toeristen in de stad.
Singelgebied tenminste nog ouderwets goede service voor een redelijke prijs en kun je gerust even een rondje lopen.

Zoals je begreep werkt Jullia zondag t/m woensdag en op vrijdag 13.00-22.00+.
Vaste adres is nu al tijdje Oude Nieuwstraat 22b wellicht kan de moderator dit eens in de titel v/h topic aanpassen.
 
Snap het helemaal, was gisteren toevallig nog even op de Wallen beland.. 'waar is hier de nooduitgang' zeg maar
want niet normaal zo druk dus schuivelen in verplichte looprichting en prijzen van 150eur voor 20min stnd service en waarschijnlijk minder beleving. Waar is de tijd gebleven... zelfs in 2018/19 was het nog ok terwijl het toen ook al gestoord druk was met toeristen in de stad.
Singelgebied tenminste nog ouderwets goede service voor een redelijke prijs en kun je gerust even een rondje lopen.

Zoals je begreep werkt Jullia zondag t/m woensdag en op vrijdag 13.00-22.00+.
Vaste adres is nu al tijdje Oude Nieuwstraat 22b wellicht kan de moderator dit eens in de titel v/h topic aanpassen.
Ik was paar weken geleden ook op de wallen veel ramen stonden leeg veel toeristen abnormale prijzen en bagger service totaal zonder gevoel. Ik probeerde Julia te te bezoeken was op een vrijdag avond maar ze was helaas weer bezet. Ben daarna weer terug naar de wallen gelopen om een Russische dame te kiezen 50 euro afgesproken voor alleen orale seks binnen 10 minuten stond ik alweer buiten.
 
Weer bij Jullia geweest en was weer top, voor iets uitgebreidere sessie met extra's gekozen voor 90eur na de geslaagde eerste kennismaking :) .

@Wandelaar020 : zij heeft haar dagen in ieder geval t/m november aangepast naar zondag en dinsdag t/m vrijdag.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
@Wandelaar020 : zij heeft haar dagen in ieder geval t/m november aangepast naar zondag en dinsdag t/m vrijdag.
Thanks voor het melden! Dan vanmiddag maar even m'n bezoekje ingepland en was weer fijn m'n favorietje te zien na zelf 3 weken op vakantie :) .
 
Vrijdag weer bij Jullia geweest, genoten zoals altijd. Zit nu op donderdag en vrijdag in de avond op Nr 19, rest van de dagen/shifts gewoon op 22b. Moet zeggen dat het wel een fijne kamer is met ook net wat meer ruimte op bed wat ik wel nodig heb ;).
 
Yesterday late afternoon I visited her for the first time, she is certainly a woman in control and you can see she has years of experience. She was very kind and enjoyed me licking her pussy while she gave me a hand job. A very sexy lady, I hope she continues also being there in the day. I left feeling very satisfied.
 
Zou vanmiddag even bij Jullia langs maar helaas was ze er onverwacht niet, ook komende dagen zal ze er (meer dan waarschijnlijk en hopelijk niet veel langer) niet zijn. Als ik wat hoor wanneer ze er weer is zal ik wel even update doen.
 
Werkt helaas 's avonds even tot wat minder laat (22.00 -max 23.00) maar blij dat ze er nog staat.
Altijd 1 vd betere keuzes in Amsterdam! Loop geregeld toch nog een rondje Wallen maar nee met het verdwijnen van de toppertjes daar + de drukte + gevraagde prijzen is de beslissing heel snel gemaakt. 👍
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
N.a.v. De reviews hier deze dame bezocht. Heel vriendelijk en prima service. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kom al heel lang bij deze dame en pzc is niet iets dat zij zal doen..
Vanmiddag ook specifiek aan haar gevraagd en nee zelfs voor een vaste klant zal zij dit niet overwegen.
Verder heeft ze haar tijden voor de vrijdagavond/nacht iets aangepast naar 16.00- 03.00 waar ik wel blij mee ben want kom liever op zo'n avond even langs.
 
Vanmiddag eindelijk weer eens tijd voor een ritje naar Amsterdam.
Dit keer wat nieuwe speeltjes die ze bij haar had uitgeprobeerd, niet helemaal mijn ding zo bleek. kan gebeuren. Maar daar kom je ook niet voor bij deze bijzonder fijne dame. Heerlijk genoten van haar en tevreden weer naar huis (y).
 
Weet iemand of Julia en Katja van ONS 19 trio's doen. Ik heb Julia een paar keer uit Katja's kamer zien komen. Ik zou ze graag samen neuken. 🥰
Bedoel je die Russische of Oekraïense, of welke voormalige Sovjet republiek ze dan ook vandaan komt. Ze is best voor veel in, gewoon vragen dus. Alleen dat ze uit de kamer van haar collega komt, dat zegt werkelijk helemaal niks en vervolgens hangt het ook nog van Katja af, of die een trio ziet zitten.

Succes gap en laat het ons, pun intended, weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan