WHEM Julia, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tommy0105

Newbie
1
13/05/26
0
Dag heren (en misschien ook dames)

Ik had een vraagje over een zekere "Julia" uit het Antwerpse, waarmee ik onlangs via Redlights contact had.

Alles is nieuw voor mij, never done that, never been there🫣. Tussen twee relaties, dus nu of nooit om een fantasie eens waar te maken…

Goed overwogen en lang over nagedacht om toch die stap te wagen kwam ik dus bij "Julia" uit.

We hebben mailverkeer gehad en stelt me wel op mijn gemak. Haar discretie is belangrijk wat ik uiteraard respecteer, maar alles rond haar is extreem discreet.

En daarover ging mijn vraag, want enige feedback over haar zou welgekomen zijn.
Misschien kennen sommigen onder jullie haar wel en kunnen me misschien iets meer vertellen. Of het überhaupt wel een echt profiel is ofzo?

Wat ik weet… Julia, 28 jaar, uit de omgeving Antwerpen, communiceert enkel via mail, en is blijkbaar enkel te vinden op redlights.
Ik besef dat dit weinig info, maar je weet maar nooit of iemand haar kent of ervaring heeft met haar.

Alvast bedankt… en nog veel plezier allemaal😉😅

Teveel tekst, teveel uitleg, teveel verantwoording!
Naam + 28 jaar + Antwerpen + "enkel op Redlights" ... tja, dan kom je direct op haar profiel met alle uitleg die je nodig hebt maar toch beweer je "weinig info" te hebben. Mag ik dat "raar" vinden, verdacht wil ik niet zeggen. Jij denkt nu dat iedereen direct gaat zoeken (wat ik gedaan heb btw), meteen van zijn stoel valt van wat hij ziet en asap een mail gaat schrijven.
Enfin, ze is hier nu "gelanceerd" hé!

Ik had een vraagje over een zekere "Julia" uit het Antwerpse, waarmee ik onlangs via Redlights contact had.

Alles is nieuw voor mij, never done that, never been there🫣. Tussen twee relaties, dus nu of nooit om een fantasie eens waar te maken…

Goed overwogen en lang over nagedacht om toch die stap te wagen kwam ik dus bij "Julia" uit.

We hebben mailverkeer gehad en stelt me wel op mijn gemak. Haar discretie is belangrijk wat ik uiteraard respecteer, maar alles rond haar is extreem discreet.

Misschien kennen sommigen onder jullie haar wel en kunnen me misschien iets meer vertellen. Of het überhaupt wel een echt profiel is ofzo?

Wat ik weet… Julia, 28 jaar, uit de omgeving Antwerpen, communiceert enkel via mail, en is blijkbaar enkel te vinden op redlights.
Ik besef dat dit weinig info, maar je weet maar nooit of iemand haar kent of ervaring heeft met haar.

kan je gewoon de link naar de advertentie geven dan zijn er mssn mensen die iets zinnig erover kunnen delen...

Er is hier een zoekknop hé…even zelf wat moeite doen. Er bestaat recensie over haar

Terug
Bovenaan Onderaan