Recensie Julia C’est La Vie Weert 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boppy

Wandelaar
51
25/08/22
38
9
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
105
C'est La Vie bezocht in Weert.
Vooraf had ik al een voorkeur voor Julia en ze werd, naast een ander beschikbaar meisje, voorgesteld.
Colaatje gekregen van de gastvrouw en 105 euro afgerekend voor 45 minuten.
Met Julia naar de kamer.
Ik wilde eerst douchen, maar er kwam alleen erg heet water uit de kraan dus dat was geen optie.
Daarom mijn piemel maar aan de wastafel gewassen en daarna op bed plaatsgenomen naast Julia.
Ze is ècht een heel klein petite meisje van nog geen 50 Kg. Ik hou er wel van.
Julia vroeg wat ik wilde en ik gaf aan pijpen, beffen en position 69.
Ze is een gezellige spontane meid en de communicatie in het Engels verliep over het algemeen best goed.
Ze begon me te pijpen op een manier dat ik haar hele lichaam kon zien en ik was meteen in de zevende hemel.
Goddelijk wat ze deed en met dat uitzicht.. wauw.
Toen ik mijn orgasme voelde naderen ben ik haar gaan verwennen.
Ze genoot duidelijk van mijn aandacht voor haar voeten, maar reageerde een beetje te gemaakt op mijn orale actie.
Na een tijdje vroeg ze me haar te neuken.
Zoals ik vaker meemaak was het condoom te klein en Julia verontschuldigde zich dat ze geen grotere had.
Ik had al gemerkt dat ze erg nauw was en begon haar voorzichtig in missionary te penetreren.
Al snel bleek dat ze mij niet kon hebben, maar ze wilde toch doggy proberen.
Dat duurde ook niet lang.
Ik gaf aan dat ik niet wilde dat ze pijn had en dat het OK was als ze me weer ging pijpen.
Dat deed ze vol overgave.
Ik moest haar een paar keer afremmen om niet te komen, zodat het in feite een edging sessie werd.
Van edging had ze overigens nog nooit gehoord, vertelde ze..
Waarschijnlijk was ze bang dat ik in haar mond zou klaarkomen, wat ze niet wilde, en daarom is ze me verder met haar handen gaan verwennen.
Ik heb zelden zo'n geweldige handjob gehad en ook daarbij heb ik haar een keer laten stoppen.
Ze gebruikte daarbij olie en haar slijm.
Op een gegeven moment had ze het perfecte ritme te pakken en rukte ze me langzaam maar zeker naar een enorm explosief orgasme.
Herhalingsgevaar?
Gelukkig is Weert te ver om "even langs te wippen", anders zou ik verslaafd kunnen raken aan deze fantastische DVP.

Terug
Bovenaan Onderaan