Recensie Julia (Cub), Antwerpen, Schippersstraat 38/4 (Dag) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geilehenkie070

Wandelaar
Forumpionier
79
08/07/21
58
5
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag deze jonge Cubaanse BBW met een bezoek vereerd. Aan het raam komt ze wat onwennig over, maar dan kan komen omdat ze niet zo goed Engels spreekt. Een collega was zo vriendelijk om te tolken voor haar. Aan het raam een rustige sessie van 25 min afgesproken, inclusief beffen en rimmen, voor €100,-

Op de kamer aangekomen waste zij zich uitgebreid op het bidet, en kon ik mijzelf ook opfrissen. Helaas bleef er na het wassen toch wat afstand, en kwam het allemaal wat plichtmatig over. Zoenen deed ze niet, dus ik heb me eerst maar even staand laten pijpen, waarna ik haar achterover op bed duwde en zij haar benen spreidde voor me. Eerst ook niet helemaal, en met haar hand in de buurt, maar na 5 minuten beffen kwam er leven in de zaak en begon ze goed nat te worden. Ze genoot er echt van, werd heel nat, en haar kutje ging mooi open door de geiligheid waarna ze na een minuut of 10 minuten beffen klaarkwam. Daarna heb ik me nog lekker laten pijpen, terwijl zij op m'n gezicht kwam zitten en ik haar kon rimmen. Uiteindelijk klaargekomen over haar heerlijk grote borsten.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan