Recensie Julia (Elsje), Oudenburg 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mike m

Vaste klant
127
04/12/21
65
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-hot-girl.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Toch even met Julia, afgesproken die nu ontvangt in haar prive in Oudenburg.
Ze runde tot een paar maanden, jaren een prive-huis in het centrum van Oostende, die onder de naam Prive-Elsje.


ik had een afspraak voor een uurtje nuru-massage. €150 met intiem
Aangekomen in Oudenburg, werd ik naar de kamer geleid, na het afrekenen mocht me in de kamer uitkleden en op het bed plaats nemen, terwijl Julia (Elsje) de olie hing klaarmaken.
Tijdens de massage vertelde ze over de verhuis van Oostende naar Oudenburg.
Toen ik opmerkte dat zijn Elsje was zei "nee hoor ik ben Julia", ntt ik haar al jaren volg ....dus begrijpen wie begrijpen kan ;-)
Ze speelt het zéér commercieel, masseren was ok, vergeet geen enkel plekje, ze heeft ervaring.
Over het intieme gedeelte, tongkussen was oke, hier had ik er meer van verwacht, want ik ben een kusser.
Je mag haar betasten,haar lichaam ontdekken en nat wordt ze er wel van
We gleden over en van elkaar door de olie ...
Ze stelde zelf om 69-ke.
Dit vond ik wel oke, na enkele minuten squirtte ze ze het op mijn borst uit, dit zelf bij een 2-de keer likken, bij dit komen trok ze stevig aan mijn pik om zo mijn zaad er ook te laten schieten.
Ze kan pijpen, zeker geen klagen, maar hoe ze het gedaan heeft, ik heb het niet zien gebeuren of voelen, maar toen we over gingen op het partijtje neuken stelde ik vast dat er een mutsje over mijn pIk getrokken was.Dit moet gebeurd zijn tijdens ons 69-ke ;-)
Toen ze voelde dat ik aan het komen, motiveerde ze me "neuk me,spuit me vol , of wil je liever op mijn buikje spuiten ?" ik haalde mijn pik eruit, trok de condoom ervan en trok me met klaar op haar buik. Na het klaarkomen zei ze terwijl ze wat af met papier nam en haar buik schoonveegde, "lekker veel veel zaad kan je schieten" waarop ik repliceerde jammer dat het niet in je poesje mocht. Lachend zei ze erop " Ewel voor de volgende keer " ik heb nog een douche mogen nemen.
Elsje is er wel voor ingericht, Aparte kamer met een massage-tafel met douche.
Ik las op een andere site over de hygiëne, dat dit niet zo positief was, ik geen klagen over, het was proper ;-)
Ik denk wel niet dat er een volgende keer zal komen ...de juiste klik was er niet helemaal ntt van haar sexy-uitstraling...

mvg

Mike M
 
Enkel Elsje, maar zoals ik al schreef, ik denk dat ze van haar naam Elsje af wil en wil doorgaan als Julia.
Ik denk niet dat er nog andere meisjes gaan aanwezig zijn, het is nl in haar prive woning

mvg

Mile m
 
Willy, de foto's dateren van wat jaren terug, je kon deze trouwens terug vinden op de site van prive-elsje.
ik denk zelf maar niet zeker, 55+.
Voor hare leeftijd mag ze zeker nog gezien worden

Mvg

Mike M
 
De foto's zijn zeker niet recent. Vorig jaar ben ik een laatste keer geweest, ze zei toen tegen mij dat ze 45 was, maar ik kan echt niet zeggen of dat klopt. Ze vertelde toen al dat ze Oostende moest verlaten, en dat ze op zoek ging naar een nieuwe werkplaats. Ik heb doorheen de jaren enkele keren met haar afgesproken. De seks op zich vond ik meestal aangenaam, maar ze probeerde het, met een paar lepe trukken, toch zo snel mogelijk af te werken, en haar hygiëne vond ik niet altijd onberispelijk. Je scheurt je broek niet aan haar, maar zeker geen Champions League-niveau.
 
Ik heb een vraag over de combinatie Nuru en Intiem. Zelf vind ik een condoom altijd veel minder fijn aanvoelen en kleine Jaap wil niet altijd stijf blijven, zeker niet als hij al een keer gespoten heeft.
Nu vraag ik me af of dat met Nuru gel een ander gevoel geeft. Is dat meer "natuurlijk" en minder rubberachtig?
Hoe voelde dat bij Elsje? Anderen daar ervaring mee?
 
Ja, dat weet ik. Ik zal uitleggen wat ik bedoel.
Bij NZC (doe ik nooit met dvp) voelt het lekker warm, glad en nat om kleine jaap, en dat vind ik enorm lekker.
Met een kunstvagina, zoals fliphole met goed glijmiddel kom je in de buurt van het echte gevoel, maar mis ik het warme gevoel van een goed lichaam.
Normaal vind ik NMC niet zo fijn, omdat het gevoel droog is en minder glad.
Mijn vraag is nu: als je pik lekker ingesmeerd is met nuru gel, en er dan een condoom omheen gaat, voelt het neuken dan weer net zo lekker nat, glad en warm als NZC?
 
Nog iemand langs geweest? Vroeger regelmatig Julia (Elsje) bezocht in Oostende en was altijd top!
Erna was ze zelf gestopt en werkte met verschillende meisjes en deed enkel de ontvangst. Nu werkt ze zo te zien terug en alleen.
Ben benieuwd en ga misschien is proberen af te spreken.
 
Laatst bewerkt:
Ze heeft lang nog geadverteerd onder leeftijd 27.
27 was de leeftijd van Axelle toen ze inertijd bij Elsje begon te werken, maar die was ook al over de 30 toen Elsje stopte in Oostende en naar Oudenburg vertrok.
Ik ben vaak bij 'Elsje' geweest voor Axelle en de andere meiden maar nooit voor haar. Nu adverteert ze als zou ze 45 zijn, maar doe er nog maar een goed pak bij, ik denk dat ze eerder tegen de 60 aanleunt.
In het begin dat ze in Oudenburg werkte, liet ze verstaan in haar advertenties dat er meerdere dames aanwezig waren maar dat was niet zo.
Toen ik dat doorhad bij m'n eerste date op die locatie te Oudenburg, heb ik alles geannuleerd.
Wat een vreemd gedoe daar ook met die parking met dat wrak voor de deur, de buren die in de voortuin aan het werken zijn en naar je wuiven, dan geen andere dames,.. ik was er gelijk klaar mee.
In Oostende was ik thans vrij goede klant maar nooit voor haarzelf, wel de andere dames die voor haar werkten.
Maar op het einde in Oostende werd het een smerige boel: olie (en andere) vlekken overal, groezelige lakens, vuile vloer, overal sigarettendamp om te snijden,... dus ik dacht het zo te laten en dan klant te worden in Oudenburg, maar dat gaat dus ook niet door.
Elsje/Julia/... is echt m'n ding niet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-hot-girl.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs nog is bezoekje gebracht aan Julia (Elsje van vroeger in Oostende).
Was leuke date, kijkt niet op de klok, Mogelijkheid om te douchen, drankje erbij, na lange tijd mij niet beklaagd haar nog eens bezocht te hebben. :)
Vooraf afgesproken en hartelijk ontvangen. Nette kamer. Teasen, tongoenen tot het laatste stukje kledij uit was en op bed beland. Eerste ronde was al vlug voorbij en dan een goeie massage die opbouwend weer meer intiem werd, omdraaien en tweede ronde in verschillende standjes, haar ook mogen likken en ze geniet er ook van. Lekker samen klaargekomen en erna een leuke babbel en douche genomen, heel relax en voldaan terug huiswaarts gekeerd. Zeker voor herhaling vatbaar! :cool:
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan