WHEM Julia Fontenelle, Antwerpen België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op verzoek:

Ongeveer twee weken geleden was ik bij haar.
Ze ontvangt in een net appartement. het telefonisch contact verliep vlot. ze ontving mij in lingerie en een satijnen nachtkleedje. bij het bespreken van duur, prijs en service bleek ze nauwelijks Engels te verstaan. ze werkt met een vertaal app op haar gsm.
Ik wilde eerst een lapdance. ze ging om mijn schoot zitten maar lapdance ging na een paar seconden al over in een sensuele tongzoen. Wat ik evengoed kon waarderen. Daarna een heerlijke pijpbeurt. Eenmaal op bed beland mocht ik haar 69 uitlikken. Daarna een paar standjes gedaan. Om vervolgens terug minutenlang te te zoenen en te knuffelen. Ik had bij het begin anaal gevraagd maar ze had gezegd dat dit enkel kon als ik niet te groot was. toen ik haar kontje wilde uitlikken zei ze dat anaal niet kon maar rimmen kon dus wel. Ze leek daar nog meer van te genieten dan van beffen. ik heb nog voor een half uurtje bijbetaald. eigenlijk was het mijn bedoeling om het bijkomend half uurtje gewoon wat rustig aan te doen maar dat leek ze niet echt te begrijpen. ze is echt onvermoeibaar. ik denk dat we 1/3 gezoend hebbe1/3 seks en 1/3 69 gedaan hebben. na anderhalf uur heb ik zelf aangeven dat ik even wilde gaan zitten en iets drinken. Via de vertaalapp hebben we nog wat kennisgemaakt.
bij het vertrek kreeg ik nog een tongzoen.


+ net appartement
+prachtige vrouw met volle billen
+vriendelijk en enthousiast
+next level gfe

- communiceren met vertaal app
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan