Recensie Julia, Fontenelle/Fontes 4,36 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik begrijp nog altijd niet waarom deze dames die buurt altijd op zoeken ,huur ergens een studio of appartement iets verder , nooit geen problemen geweest , trouwens dit is een buurt die dag en nacht met camera's word in het oog gehouden ! Trouwens de kans bestaat dat je bekende mensen tegen komt ?
Zijn veel redenen waarom vele dames dit soort panden zoekt hoor, of beter gezegd: dit type van verhuurder...

Bij gebruikelijke verhuur wordt er een (overigens wettelijk verplicht) contract opgesteld (dient ook geregistreerd te worden nu, enkele jaren terug moest dit nog niet.) waarbij er een aantal documenten aangetoond moeten worden (kopie ID kaart, bank rekening nummer, uitreksel van rekening of kopie van laatste loonbrieven, etc...), ook wordt er een gezamelijke geblokkeerde rekening geopend waar de huurwaarborg op dient gestort te worden, die doorgaans 3x de maandelijkse huur bedraagt.
Tevens is zo een contract pas opzegbaar met X aantal tijd (doorgaans 3 maanden op voorhand op te zeggen) als opzeg periode, dus bvb 4 maanden huren en dan zeggen: "ik ben volgende maand weg" is bij standaard contracten niet mogelijk zonder extra kosten, gaande van het moeten betalen van de gehele periode (ook al ben je al 2 maanden weg) tot zelfs verlies van de waarborg (komt minder snel voor, is niet zo evident om als verhuurder de waarborg in te houden, zelfs bij contractbreuk...).
Een hele hoop papierwerk & bindende dingen die de meeste dames echt niet wensen...

Kan je al zien waarom vele dames een ander type van verhuurder zoekt?

Is ook zo dat vele verhuurders, die alles netjes correct doen, niet bepaald enthousiast lopen om te verhuren aan werkende dames, al zeker niet als het pand enkel dienst zou doen als werklocatie.

Dit uiteraard geheel terzijde & louter informatief...
 
Zondag dus die date gepland met Julia Fontes...
En... na het nodige gedoe... en 3 uur(!) vertraging... toch nog in haar bed geraakt.

Toch altijd wel een risico... dat gedoe met die planners... Dus wellicht was er een stroompanne in Brazilië... stond voor de deur... en hoorde dus niks!

Recensie volgt nog...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Vingeren
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/julia-fontes-videos-brazil.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zag haar advertentie en goede reviews, en besloot in een impulsieve bui om meteen te proberen langs te gaan. Ze reageerde meteen, en een halfuurtje later zat ik in de auto.

Het appartement vlak bij het station in Antwerpen is mooi, maar er hangt een rioollucht in de entree. Geen geweldige binnenkomer, maar eenmaal boven vergeet je dat snel, als ze je begroet met een tongzoen, gekleed in een nieuwe blauwe body die ze op mijn verzoek had aangedaan, waarin haar geweldige figuur heel goed uitkomt. Ze is nog steeds, of weer, net zo straks als op de foto's. Wat een lichaam, en wat een lief gezichtje! Een echte Braziliaanse beauty, uit Rio zegt ze zelf.

Taal is wel een dingetje. Zelfs Spaans, toch echt de prostitutietaal bij Latina's, beheerst ze niet. Het is Portugees of niets. Maar verder niets te klagen, na een douche begint het spel met een staande verkenning, waarbij ze haar heerlijke latina kontje gebruikt om mijn jongeheer op te warmen. Tongzoenen doet ze lekker. Op mijn kussen in haar nek en op haar mond reageert ze met het bekende ' delicioso....'.
Daarna kruipt ze op het bed, op handen en voeten, en pijpt me staand. Ze neemt ook mijn ballen mee, en zakt steeds verder af richting mijn prostaat. Daarna nodigt ze me uit op het bed en gaat hiermee door terwijl ik op mijn knieen op het bed zit. Het uitzicht naar beneden, op haar petite body, is fenomenaal! Ze heeft zich, op haar zij liggend, om mijn been heen gekronkeld, pijpt me langdurig, en wisselt dat af met het likken van mijn ballen en binnenkant van mijn benen. Super!

Dan vindt ze het tijd om te neuken. Ze pakt een condoom, en komt voorzichtig op me zitten. Eerst zij on top, langzaam en dan steeds sneller. Daarna wisselen we naar doggy, waarbij ze haar heerlijke kontje uitnodigend aanbiedt. Ik had nog wel meer standjes willen doen, maar houd het niet meer en kom heftig klaar.

Daarna volgt een massage, die eerder lief is dan stevig. Zeker geen straf.

De eerste ronde heeft toch wel zo'n 40 minuten in beslag genomen, en het lukt me niet meer om me nog een 2e keer op te laden. Tevreden sluit ik het af met haar, met een douche (alleen), en dan het bekende 'tot de volgende keer!'.

Later lees ik de reviews nog eens door, en besef me dat de sex wel een stukje wilder had gekunt als ik haar wat meer had gestimuleerd :). Blijkbaar gebeuren er heftige dingen als je haar flink opwindt. Er moet zeker een volgende keer komen, maar blijkbaar gaat ze 'definitief' terug naar Brazilie binnenkort? Lees ik hierboven, ik heb het har niet gevraagd.
 
Later lees ik de reviews nog eens door, en besef me dat de sex wel een stukje wilder had gekunt als ik haar wat meer had gestimuleerd :). Blijkbaar gebeuren er heftige dingen als je haar flink opwindt.
Mmmmh! Toch niet mijn ervaring!

Want... ik ging dus wél een stuk steviger door... en je kon duidelijk merken (ook aan het overdreven gebruik van siliconen glijmiddel) dat ze duidelijk aan haar limiet zat!

En... we hadden dus wel degelijk een uitgebreid voorspel gehad met kussen, zoenen, likken, strelen, pijpen en haar drie keer in verschillende posities oraal verwend...

Misschien niet haar dagje? Of... is ze zo gewend dat haar klanten snel komen? (met zo'n body best begrijpelijk)

Ik had er alleszins meer van verwacht...
 
Laatst bewerkt:
Wie deze topper nog wil uitproberen of zich nog een laatste keer laten verwennen, moeten zich haasten. Ze vertrekt èèn van de dagen definitief (je weet natuurlijk nooit) naar Brazilië.
Gisterenavond via Laila te weten gekomen dat Julia & Laila samen vertrekken in December naar thuisland maar terugkomen na Carnaval in Brazilië, na februari 2024, van Laila weet ik dat ze terugkomt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/julia-fontes-videos-brazil.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nadat er dus hier op het forum gemeld was dat Julia (definitief?) zou terugkeren naar haar moederland... toch nog snel een afspraakt gepland. M'n 1ste Braziliaanse ook! En... ook meteen een mindere ervaring met een 'planner'. Let op! Het 1ste contact was top! Antwoord binnen enkele minuten en de afspraak zo geboekt...

De date zelf... Dus, die middag om 16:00 uur stipt sta ik aan de deur... en stuur een berichtje. Niets! Tien min later nog eens... geen enkele reactie! Shit! Hier gaan we weer! Dan maar weer opnieuw naar huis. Dan... 1uur en 45min later(!) krijg ik een Whatsapp berichtje 'Forgive me... emergency... lost communication... sincere apologies' Nu,ja... in ieder geval wel beleefd! (heb al anders meegemaakt!) Dus... meteen nieuwe afspraak geboekt voor later die avond... En... dit keer in ieder geval wél vlot binnen geraakt.

Julia ontvangt op een nette flat in het centrum van Antwerpen, vlakbij het centraal station. Makkelijk te bereiken dus... Anders was ik echt niet opnieuw afgereisd!
En... werd alvast goed ontvangen met meteen een kus. En... wat een mooie vrouw, mét alle juiste vrouwelijke rondingen... in een zeer uitdagend eendelig wit lingerie niemandalletje... Mooi! Merkte wel meteen dat het behoorlijk warm was op de kamer! Tsja... een tropisch poppetje met de verwarming op max! Dus... ga ik snel uit de kleren... en we beginnen meteen te kussen. Dan duw ik haar op bed en begin haar uitgebreid te kussen en strelen... Mmmmmh! Vind ze lekker! Dan haar topje omlaag... Man! Die borsten! Duidelijk véél te ronde harde siliconen tieten. Maar... wel meteen haar tepels strak omhoog! Lekker! Dus... heerlijk kussen en likken! Haha! Dan ga ik omlaag langs haar buik... en kus haar venusheuvel... Dan gaat het setje uit... ze lift gewillig haar billen omhoog... Wat een mooi glad kutje! En... die leuke tanline! Met m'n tong ga ik weer omhoog over haar buik, tussen haar borsten... en kus opnieuw haar hals... terwijl ik met m'n borst over haar naakte pussy slide. Dan ga ik langzaam kussend terug omlaag... en begin dat verrukkelijke kutje te likken! Een heerlijk gladgeschoren kutje met lekkere schaamlippen... Mmmmmh! Lekker!

Nu sta ik behoorlijk hard... en ze gaat met haar hand naar m'n slip... Dus... snel slip uit... en ze kust m'n hard pik. Snel m'n (nieuwe) cockring om... en ze begint me lekker af te zuigen (pzc). Ze zuigt lekker... erg sensueel. Maar wel wat zacht naar mijn smaak. Ook kust en likt ze m'n ballen! (veel lekkerder!) M'n pik staat nu op 'volle sterkte' Dus... zij gaat voor een condoom.
Oh! No! Not yet! Come here… Ik plaats haar bovenop me… trek haar naar me toe... tot ze bovenop m'n gezicht zit, benen wijd! Lekker! Heerlijk dat kutje likken... terwijl ik haar borsten grijp... en haar tepels masseer... Dan mag ze omdraaien. Oh! '69'! En ik lik haar opnieuw terwijl ze m'n harde pik zuigt. (wat steviger nu) Mmmmmh! Die lekkere kut! Die stevige billen! En... haar zwoele lippen rond m'n harde pik! Mmmmmh! Dan draai ik haar op haar rug... en duik opnieuw tussen haar benen... m'n pik boven haar gezicht. Ze begint opnieuw gretig te zuigen, ditmaal nog steviger! Lekker! Kan haar in die positie ook (voorzichtig) keelneuken... En dan... terwijl ze lekker zuigt... masseert ze ook net onder m'n balzak... en m'n kontgaatje. Zo lekker! Nou... dat was nog eens stevig voorspel! Lekker!

Nu sta ik natuurlijk zo geil... dat ik wil neuken. Dus snel condoom om... Maar meteen haalt ze er glijmiddel bij. Voorzichtig penetreer ik haar. Al snel zitten we in een stevig ritme. En die uitnodigende rechtopstaande borsten! Grrrrrrr! Ik leef me uit! Dan haar benen in m'n nek... lekker diep stoten. Dan -met haar benen hoog- en ik diep in haar... vinden onze tongen elkaar... Lekker! Laat haar ook een 1ste keer m'n tepels likken. Ja! Ja! Grrrrrrr!

Dan stelt zij voor om doggy te gaan. Weer glijmiddel...en ze gaat gretig op alle vier voor me... Man! Wat heeft die een lekkere kont! OMG! Dus... rechtstaand achter het bed...neem ik haar langs achter... en begin lekker te stoten! En... die nieuwe cockring zit echt lekker! Love it! Heerlijk hoe m'n ballen tegen haar billen klappen! Grrrrrrr! Ik grijp haar bij haar heupen... en stoot lekker (ze heeft een erg mooie wespentaille!). Grijp haar bij haar schouders... en stoot nog harder. Mmmmh! Zo geil! En... die leuke 'G-string' tanline...en die tatoeage... Zo sexy! Heerlijk om deze vrouw 'doggy' te nemen! Dan stelt ze zelf 'prone-bone' voor. Waw! Ook een van mijn favoriete standjes! Weer een stevige dosis glijmiddel. Dan... zij op haar buik op bed... en ik probeer haar opnieuw te penetreren. Maar met al dat glijmiddel wordt het een echte schaatsoefening! Onmogelijk te voelen waar je bent! Ja! Nu zit ik goed! Oh! Zo diep! En... die geweldige billen! Are these natural? Si! Natural! Dus... ik grijp die billen en stoot hard en diep! En... ik merk dat zij met haar handen in de lakens grijpt! Ik stoot en grom... lik en bijt in haar schouders... en... zo doet meteen haar haar opzij... zodat ik ook haar hals kan likken en bijten! Grrrrrrrr! Geweldig! Dan grijp ik haar bij haar enkels... en bij elke stoot masseer ik met m'n duimen krachtig haar voetzolen. Ze reageert meteen! Tao bom! (zo lekker) Mmmmmh! Ik leef me uit!

Dan opnieuw missio... maar eerst weer een liberale dosis siliconen glijmiddel... Man! Dat spul is zo glibberig! Ik penetreer haar opnieuw... en begin haar stevig te neuken. Met al dat glijmiddel moet ik natuurlijk wel harder stoten wil ik iets voelen... Al snel neem ik opnieuw haar benen in m'n nek... maar merk dat dat bij haar niet lekker zit. Dus... haar voeten op m'n borst... en stoten. Maar... haar toch wel mooie voeten zijn nu wel erg dicht bij m'n aangezicht... en ik sta mega geil... Dus... ik grijp haar enkels... en breng haar voeten naar m'n mond... terwijl ik diep blijf stoten... Dan lik ik aan haar tenen... Grrrrrrr! Ik sta zo geil! Ik lik en zuig en stoot en lik nog meer! Grrrrrrrr! Hier mag ik echt voluit gaan! Heerlijk!

Dan opnieuw missio... en ik zit al de hele tijd nét op het randje... Want zelfs met al dat glijmiddel... wat heeft zij een lekker kutje! Dus ik begin haar opnieuw stevig te neuken. Maar... merk aan haar gezicht dat het moeilijker wordt. You ok? Yes, ok baby! Ok, tijd om er een eind aan te maken. Ik begin opnieuw energiek te neuken... Oh! Wat lekker! Ik kijk haar recht in de ogen... en blijf doorgaan. Plots begint ze m'n tepels te stimuleren! Oh! Man! Zo intens! Ik verlies letterlijk alle controle... word bijzonder luidruchtig... en kom krachtig schokkend klaar! OMG! Wat was dat! Dat was zo intens... dat we beiden schokkend beginnen te lachen! Waw!

Dus... uiteraard (erg) lekkere sex met een sexy tropische meid. Tot daar het goede nieuws...
Maar... ze gebruikt echt veel te veel glijmiddel... en dan nog siliconen... je schuift bijna het bed uit!
En... ze kan het dus duidelijk geen twee uur volhouden! Of... die planner boekt haar echt de een-na-de-ander... Dat heb je als er een 'planner' tussenzit... die dus altijd maar 'Yes baby!' gaat... terwijl die vrouw dus niet eens weet wat er nu beslist is, laat staan dat ze inspraak heeft! Ze bleef wel de hele tijd aardig en beleefd... Maar echt lekker voelt het niet! Had dus voor twee uur betaald... maar heb er na anderhalf uur een eind aan gemaakt. Gelukkig was dit dus nog aan een 'betaalbaar' tarief... want anders was het echt wel balen!

Dan nog lekker douchen in die wel erg ruime badkamer. En... zij douched ook! Toch leuk om weten dat ze dat dus wel degelijk doet na een klant...

Nog een kus... en ze begeleid me naar de deur. Muito obrigado... en met een brede smile... maar toch wat een dubbel gevoel verlaat ik haar kamer.
 
Gisteren afspraak met Julia. 10 minuten voor de afgesrpoken tijd liet ze weten dat er iets tussen gekomen was en stelde ze haar vriendin Laila voor.
Uiteraard niet op ingegaan. En not done van Julia. Slachtoffer van haar eigen succes?
 
Julia beheert haar boeking zelf. Ze is alleen soms (dikwijls) verstrooid 😅
Natuurlijk!

Eerst krijg je allerlei Whatsapp berichten in perfect (geschreven) Engels...
En... als je dan (eindelijk) bij de dame zelf komt... blijkt ze buiten 'Yes baby' zo goed als geen woord Engels te spreken!

Natuurlijk kan ze bij elke boeking die binnenkomt op haar telefoon (van de boeker dus) uiteindelijk wel 'ja' of 'neen' zeggen... Maar... ze is hier dus wel voor de centjes... dus...
 
bij mijn laatste bezoek kreeg ik eerst een lekkere pijpbeurt waarna ik haar kutje verwende met tong en vingers. Condoom aan en cowgirl en lekkere trage missio met geile blikken en tongzoenen. Toen ging ik haar terug beneden verwennen met mijn tong waarbij ze zichzelf vingerde. Blijkbaar werd ze echt geil , ze draaide me op men rug , trok het condoom eraf en ging me wild berijden (met wat Portugese les) waarna ik de volle lading in haar natte spleet schoot. Julia staat in mijn bijna 40 jaar wandelervaring in mijn top 5 aller tijden 😉
Je bent net als alle anderen die dit soort berichten plaatst een grote leugenaar… Julia zou nooit zonder condoom neuken en iemand in haar of in haar mond laten klaarkomen. Het is niet alleen zielig wat jullie doen zo elkaars verhaal willen overtreffen het is ook nog eens gevaarlijk voor haar want er zal wel eens een idioot haar vragen dit te doen en bij weigering grote ruzie krijgen. Stop met leugens te verkopen.

ze kan zichzelf helaas niet verdedigen in deze woord tegen woord oorlog. Maar het is allemaal niet waar. En dat laat zij jullie zelf duidelijk weten
 
Ik heb maar één keer afgesproken met Julia, dus zal niet beweren dat ik het allemaal precies weet. Ik heb contact gezocht in het Portugees omdat ik die taal spreek en kreeg korte maar adequate antwoorden terug. Ik had sterk de indruk dat het met Julia zelf was, want ze was bij ons treffen op de hoogte van de inhoud van mijn berichtjes. Bij de eerste app kreeg ik het standaard auto-reply. Voor de rest denk ik dat Julia te gemakzuchtig is om voor alle communicatie in het Engels steeds de translate te gebruiken. Gemakzuchtig zit gewoon een beetje in haar latina-Rio de Janeiro karakter. Als ze willen komen, komen ze toch wel denkt ze waarschijnlijk. Als je er bent en ze was je afspraak niet 'vergeten', dan heb je een super goeie date, naar mijn smaak. Geen enkele spijt van. Een hele charmante Braziliaanse met haar eigen typisch trekjes.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Julia ook bezocht 3 keer nu.

Ze is zacht een geeft een goede GFE als je haar met respect behandelt.

Zondag vliegt ze terug naar Brazilië.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/julia-fontes-videos-until-27-november.html
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele weken geleden anderhalf uur bij Julia doorgebracht. Ik denk dat ze me geen minuut rust gegund heeft.
Ik vind haar een mooie en zeer aangename vrouw ondanks het feit dat we elkaar nauwelijks begrijpen. Ze geeft je echt het gevoel haar vriend te zijn.
Het enige wat me stoort, zijn haar fake borsten. Ik ben er zeker van dat ze met de naturelversie nog mooier was.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Totale kosten (in euro)
150
Tijdje geleden ook bij haar langs geweest. Heb het me niet beklaagd. Douche vooraf, beetje knuffelen waarna ze mij zonder condoom lekker begon te pijpen inclusief mijn balletjes. Paar geile standjes en op haar mooie gezichtje mogen spuiten waar ze wel plezier in had 😛
Topgriet, enkel community is moeilijk ze gebruikt Google translate.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan