Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zag haar advertentie en goede reviews, en besloot in een impulsieve bui om meteen te proberen langs te gaan. Ze reageerde meteen, en een halfuurtje later zat ik in de auto.

Het appartement vlak bij het station in Antwerpen is mooi, maar er hangt een rioollucht in de entree. Geen geweldige binnenkomer, maar eenmaal boven vergeet je dat snel, als ze je begroet met een tongzoen, gekleed in een nieuwe blauwe body die ze op mijn verzoek had aangedaan, waarin haar geweldige figuur heel goed uitkomt. Ze is nog steeds, of weer, net zo straks als op de foto's. Wat een lichaam, en wat een lief gezichtje! Een echte Braziliaanse beauty, uit Rio zegt ze zelf.

Taal is wel een dingetje. Zelfs Spaans, toch echt de prostitutietaal bij Latina's, beheerst ze niet. Het is Portugees of niets. Maar verder niets te klagen, na een douche begint het spel met een staande verkenning, waarbij ze haar heerlijke latina kontje gebruikt om mijn jongeheer op te warmen. Tongzoenen doet ze lekker. Op mijn kussen in haar nek en op haar mond reageert ze met het bekende ' delicioso....'.

Daarna kruipt ze op het bed, op handen en voeten, en pijpt me staand. Ze neemt ook mijn ballen mee, en zakt steeds verder af richting mijn prostaat. Daarna nodigt ze me uit op het bed en gaat hiermee door terwijl ik op mijn knieen op het bed zit. Het uitzicht naar beneden, op haar petite body, is fenomenaal! Ze heeft zich, op haar zij liggend, om mijn been heen gekronkeld, pijpt me langdurig, en wisselt dat af met het likken van mijn ballen en binnenkant van mijn benen. Super!

Dan vindt ze het tijd om te neuken. Ze pakt een condoom, en komt voorzichtig op me zitten. Eerst zij on top, langzaam en dan steeds sneller. Daarna wisselen we naar doggy, waarbij ze haar heerlijke kontje uitnodigend aanbiedt. Ik had nog wel meer standjes willen doen, maar houd het niet meer en kom heftig klaar.

Daarna volgt een massage, die eerder lief is dan stevig. Zeker geen straf.

De eerste ronde heeft  toch wel zo'n 40 minuten in beslag genomen, en het lukt me niet meer om me nog een 2e keer op te laden. Tevreden sluit ik het af met haar, met een douche (alleen), en dan het bekende 'tot de volgende keer!'.

Later lees ik de reviews nog eens door, en besef me dat de sex wel een stukje wilder had gekunt als ik haar wat meer had gestimuleerd :). Blijkbaar gebeuren er heftige dingen als je haar flink opwindt. Er moet zeker een volgende keer komen, maar blijkbaar gaat ze 'definitief' terug naar Brazilie binnenkort? Lees ik hierboven, ik heb het har niet gevraagd.

Terug
Bovenaan Onderaan