WHEM Julia (& Jip) massage Arnhem (ook als stel)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had kort ff contact met ze paar weken geleden. Geen afspraak gemaakt omdat tijdstip niet paste.
Ben benieuwd naar je ervaringen bij haar/hun
Ook ik heb een tijdje geleden contact gehad maar het contact verliep onduidelijk.
Het is ook mogelijk alleen met de dame af te spreken staat er in de advertentie maar daar waren ze niet echt helder over in het contact vond ik. Daarna wat gesteggel over de tijden waarna ik maar gestopt ben.
Toch ben ik wel benieuwd naar ervaringen.
 
tot nu toe 2 keer geweest.
bereikbaarheid via whattsapp ging beide keren soepel.
pre-covid een 4-handen massage gehad van beide. was toen op een massagetafel.
massage was goed, rustige opbouw en geen gehaast. ook niet na afloop
Startend liggend op de buik, aandacht werd verdeeld over lichaam met af en toe wat meer teasend.
na omdraaien werden de intieme delen mee gemasseerd, niet opdringend gericht op hoogtepunt. maar meer tantristisch opbouwen/rusten. wederzijds aanraken in overleg mogelijk.

meer recent een solo-massage met alleen julia. zelfde ervaring, deze keer op de mat.
weer een zeer rustgevende ontvangst en prettige opbouw.
lekker teasend ook door de b2b-massage. ook nu weer rustig opbouwend, meer tantra dan puur richten op hoogtepunt.
prijzig? misschien, maar je krijgt er ook zekerheid en genot voor terug
180 voor een 4-handen massage van ongeveer een uur
150 voor een solo-massage.
 
Ik ben ook een keer geweest. Toen de deur open ging dacht ik dat alles helemaal goed zou komen. Mooie dame vond ik (begin 50 schat ik zo in), met een brede glimlach.

Julia probeert het je naar je zin te maken maar je bent duidelijk de ontvanger. Als ik gemasseerd word vind ik het wel prettig om borsten van dichtbij te bewonderen en even aan te raken. Julia had mooie borsten maar ze bleef (bij mij in ieder geval) vakkundig uit de buurt. Bijvoorbeeld: B2B vond wel plaats toen ik op mijn buik lag, maar na het omdraaien bleef ze vooral tussen mijn benen zitten. Een herhaling zit er voor mij jammer genoeg er niet in.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan