Recensie Julia (Roe), Duisburg, Vulkanstraße 25, k5 (Kontakthof 1) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter149

Vaste klant
129
05/06/25
234
14
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Duits
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Dit was de 2e keer dat ik haar bezocht, ze zegt dat ze al jaren hier werkt. Ze doet allerlei SM dingen, nu is dat niet echt mijn ding, maar in hele lichte vorm, een dame in hoge leren laarzen die wat dominant is tijdens de sex, spreekt het mij wel aan. Gekozen dus voor "soft SM" voor 30 minuten en 100 Euro. Het beviel weer goed. Je kunt echter ook gewoon 20 minuten voor 50 Euro standaard kiezen. Normaal kies ik voor iemand met donker haar, maar Julia is blond en verder qua figuur (tenger, kleine borsten) wel mijn type en je kunt ook goed met haar praten en zij neemt ook de tijd.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Deze dame een tijdje geleden ook bezocht tijdens mijn eerste bezoek in Duisburg. Een knappe meid naar mijn mening. Lekker slank en kleine borsten. Was vriendelijk genoeg om een gesprekje mee aan te knopen. Eenmaal betaald voor een vluggertje nam ze t even op haar gemak maar begon vervolgens wel met een lekkere pijpbeurt. Hierna vroeg ze mij of ze het pijpend af mocht maken of dat ik zin had om nog even seks met haar te hebben.

Ik koos toch voor de seks natuurlijk, de blowjob was lekker maar daarvoor kwam ik niet. Ze gaf aan dat ze geen doggy wilde doen bij een vluggertje dus toen maar in missio afgemaakt. Hier toonde ze weinig initiatief maar ze was wel lekker. Al met al een prima ervaring. De volgende keer kijk ik wel nog even rond, niet zeker of er herhalingsgevaae is.

Terug
Bovenaan Onderaan