Goed dat ze terug op post is! Mij zei ze tot begin volgend jaar te blijven en dan pas (even) terug te keren naar Roemenië. Ik bezocht haar begin september en was dit forum nog een review schuldig.
Ongepland was ik op een avond in Antwerpen en had ik eindelijk de gelegenheid het SKW by night te ervaren. Het SKW kon mij an sich gestolen worden, want al maanden had ik mijn gedachten gezet op een bezoekje aan Juliana. Het was dan ook de vraag of ze werkte. Na een eerste rondje zag ik dat er licht was achter haar vitrine, maar zij was er niet. Bezig met een klant, dacht ik. Dan nog maar snel een rondje gemaakt. Toen ik bij Juliana's raam kwam was ze nog steeds niet te zien, dus heb ik maar staan wachten aan de overkant. Aangezien ze populair is kon er iemand een half uur geboekt hebben, dacht ik.
Na heel lang wachten kwam plots een blonde dame aangewandeld. En ja, het was Juliana die nog moest beginnen aan haar shift. Nog langer gewacht, want het duurde een eind eer ze omgekleed was. Het was het wachten meer dan waard, want wauw, ze zag er hemels uit in dat setje. Helaas ging ze eerst nog lang babbelen bij de buurvrouw. Ze begon dus haar shift tussen 21-22h.
Sommige wandelaars gaven kritiek dat ze "verzwaard" was. Ik bezocht haar voor de eerste keer, maar ik vond haar lichaam perfect. Me opgefrist, betaald en ze lag al naakt te wachten op me. Die hemelse borsten hadden direct mijn aandacht. Wat het perfect maakte is dat ze je niet afwerkt. Ze begon met zachte kusjes te geven op mijn borst en ze probeert je op het gemak klaar te maken voor de actie. Op het gepaste moment nam ze het condoom en begon ze te pijpen. Ik merkte dat ze enorm haar best deed met haar tong. Vervolgens heb ik haar duidelijk gemaakt dat ik haar op mij wou en ze begon me cowgirl te berijden, en dat met zicht op haar twee troeven. Dan haar zacht in missionaris genomen om vervolgens over te gaan in doggy. Ik las dat als de tijd om is ze je handmatig wil afwerken, en dat wou ik absoluut voorkomen. In doggy kon ik het goed uithouden en toen heb ik maar het tempo verhoogd. Van zacht stoten naar hard gepomp. Heerlijk om die volle billen te zien en horen ketsen. Uiteindelijk hield ik het niet meer en spoot ik het condoom vol.
Nadien was er geen haast. Ze is geen spraakwaterval, maar ze is enorm lief. Ook zij passeerde de lavabo en deed toen haar wondermooie lingerie terug aan. We namen afscheid. Zij was klaar voor de nacht en ik vertrok huiswaarts op een wolk…