- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/promotion-1h-100/
- Totale kosten (in euro)
- 50

1h 100 2 sexe
Ik ben een jonge vrouw die net in jouw regio is aangekomen, ik ben Braziliaans en heb een heet lichaam. Kusjes, liefkozingen,

1h 100? 2 sexe
Ik ben een charmante, joviale, intelligente vrouw, ik ben de ideale metgezel, sensueel, lief, ondeugend onafhankelijk.. Ik wil alleen

Zij is een bloedmooie Braziliaanse, iets ouder dan aangegeven met een Acupje en slank gebouwd
Afgerekend en ik kleed me uit; zij zit lachend te kijken met haar niemendalletje aan (wel groot naar Brazil normen, klein naar Belgische normen) en we belanden op bed druk kussend, zij met zuinige tong. Ze heeft wel erg zachte lippen. Ondertussen masseer ik haar kleine borstjes en dwaal af tussen haar benen waar ik mijn hand in haar slipje steek en haar lipjes verken, zachtjes haar grotje in en ze voelt al lekker vochtig. Gaandeweg haar slipje uit en ze laat zich uitgebreid vingeren en geniet er ook van. Ik zak af en begin haar te beffen; direct heb ik haar aandacht en ligt ze te kronkelen, zelf haar borsten wild te kneden en ze komt niet lang daarna kreunend klaar. Ze geeft me een blik van waaw en ik lik verder tot haar genoegen
Tijd om haar te nemen en ik wrijf met mijn lul over haar kutje, zij neemt een cd en verpakt mijn paal. Ik dring vlot binnen in missionaris; zij ligt met hoog opgetrokken benen mijn stoten op te vangen, doordat ze haar benen zo hoog houdt kan ik heel diep penetreren en ze ligt zwaar kreunend naar adem te happen. Beetje later ben ik haar doggy beginnen neuken en kom ik knallend klaar.
Ze vertelt me via de vertaal app dat ze tweemaal is klaargekomen, eenmaal al beffend en de tweede maal tijdens missonaris.
Ze kijkt absoluut niet op de klok maar had een wekkertje staan via gsm, zette ze af en we deden lekker door…
Herhalingsgevaar? Ja denk het wel…
Laatst bewerkt door een moderator: