WHEM Juliet enschede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirkje

Newbie
16
04/10/21
11
2
Iemand ervaring met deze mooie dame?
 
Ik vind haar wel een heel mooi gezicht hebben. Alleen daarvoor zal ik een keer met haar afspreken.
Alleen nu moet ze nog iets dichterbij komen.
 
Deze dame popt nu op in Zaandam, zowel foto's als menukaart maken toch wel nieuwsgierig inmiddels...
Ik ben benieuwd of zij het echt is. De foto's intrigeren mij ook wel. Zaandam is wel dichtbij. Maar er waren berichten dat ze de foto's van iemand anders gebruikt. Kan iemand bevestigen dat zij het is? Ook 10 euro in prijs gestegen. Ze vroeg altijd 90 euro voor een half uur. Nu 100.
 
Dus ze gebruiken steeds het lichaam van de linkerdame en plakken daar voor de advertentie een ander hoofd op. Maar dan adverteren ze in ieder geval nog met hun eigen hoofd.

Nu wordt de foto van de linkerdame gewoon gebruikt in Zaandam. Zij zal wel een instamodel zijn toch?
Wie zit hier achter dan want van deze vrouw is zowel lichaam als hoofd onbekend?
 
Ik snap 't overigens niet helemaal.
Wat is het plan?
Zag jaren geleden ook weleens een latina in Almere op kinky, ging erheen.
Was 't een donkere vrouw minstens 35+ .
Nog voor de deur volledig open was gezegd dat ze niet van de foto's is.
Persoon zei:' Oke, then not' of zoiets.
Ik omgedraaid.
Mjah wel treurig als 't idee is leuke foto's plaatsen en hopen dat aan de deur de bezoeker gewoon akkoord gaat.
Voor het gemak ga ik er maar gewoon vanuit dat de latina's in Almere en Lelystad nep zijn.
En dat zijn er best veel af en toe, flinke possies.
Die reviews van Geile_beer op kinky vertrouw ik ook voor geen meter, ook al reageert hij maar op enkele (almost) 2 good 2 be true vrouwen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan