Recensie Julieta, Amsterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fred in bed

Wandelaar
82
25/08/21
121
28
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4188872-julieta
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Woensdagmiddag bij Julieta op bezoek geweest. Haar video's (die nu weer weggehaald zijn) trokken me over de streep. De foto's zijn van haar, maar met filter of van een paar jaar geleden. De video's (als ze die weer terugzet) geven haar het beste weer. Gewoon een heel lekkere meid, met geweldige billen en mooie borsten (ik denk dat ze iets geholpen zijn, maar voelen wel natuurlijk aan) en een knap gezicht. Je komt dan eigenlijk handen en monden tekort omdat je aan alles tegelijk wilt zitten.

Afspraak maken via WA ging makkelijk, ze wilde wel een video call. Ik vond dat prima. Ze ontving in een hotel. Na het parkeren nog even een video call en toen kreeg ik duidelijke instructies naar haar verdieping. Ik kon gewoon naar de liften en haar verdieping zonder vragen of gedoe.

Bij binnenkomst begroette een knappe Julieta me met een omarming en voorzichtige zoen op de mond. De kamer was niet verduisterd waardoor ik haar gedurende ons samenzijn in normaal daglicht goed kon zien. Dit vind ik veel prettiger dan in van die duistere kamers sex hebben. Wat volgde was een goede sessie: pijpen zonder condoom, waarbij ook gelikt werd alsof het een ijsje betrof, aftrekken, beffen, standje 69 … geen echt tongzoenen, maar wel natte zoenen met de lippen (en puntje van tong) … vond ik ook prima. Ik mocht overal aankomen, likken en zuigen. Van beffen kon ze wel genieten (ik vind het altijd wel bijzonder als dames volop zoenen na een uitgebreide befsessie). Afgemaakt met haar bovenop in cowgirl terwijl ze voorover hing met haar borsten vlak boven me en zoenend. Eigenlijk was 45 minuten iets te kort. Ik had nog graag een tweede ronde begonnen, maar ik had helaas niet meer tijd.

Ze is ook gezellige en lieve dame. Gepraat in Engels en wat Spaans. En bij het aankleden hielp ze me.

Zeker een aanrader als je van volle billen en borsten houdt zoals ik 😛. Ik ga nog wel 'ns terug (ik dacht eerst om wellicht anaal erbij te nemen, maar nu ik zie dat ze daar €150 voor vraagt, denk ik dat ik dat oversla).
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4188872-julieta
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben bij deze dame geweest toen ze nog goedkopere prijzen hanteerde anaal kon ze niet hebben, ik raad deze dame daarvoor ook af. Voor de gewone seks geef ik haar wel een voldoende pijpen deed ze aardig maar verder vond ik haar niet echt speciaal zoals ik dat bij de andere Latina's meestal wel heb, de passie ontbrak bij haar.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan