Recensie Julieta, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Haroldd

Wandelaar
88
05/07/22
204
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5083940-julieta#overview
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week langs deze 21 jarige colombiaanse geweest en zeker niet verkeerd. Wel een beetje prijzig maar ik dacht eerder met men eikel dan met hoofd. Maar is zeker de dame van de foto en lijkt een beetje op de getatoeëerde anabell, waar ik ook echt naar snakte.

ze ontving bij een hotel waar je niet eens langs de receptie hoeft te lopen. Dus dat was top. Eenmaal binnen begon het feest. Had extra betaald voor pijpen zonder, waar ik in eerste instantie niet veel van had verwacht maar ze deed het goed. Deepthroaten met met speeksellijnen maar nog wel netjes, en ze bleef doorgaan ik moest zeggen laten we doorgaan naar andere.

Van daar anaal gedaan wat rustig begon en later wat ruiger kon en bleef wel lang in der kontje voordat we doorgingen in der kutje. Ze is best stilletjes tijdens de sex tot je het zelf aanwakkert en met haar begint te praten. Aan het eind nog weer terug in haar kontje iets van 10 minuten doorgegaan en toen hield ik het niet meer.

we waren al 45 minuten bezig en het laatste kwartier even gelegen en bijgepraat of te wel via de translator gesproken. Ze spreekt maar paar woordjes engels, maar probeert wel het gesprek aan te gaan.

Wel prijzig maar dat komt ook door alle extra's. Anaal was 100 extra (wat best veel is) maar had er gewoon heel erg veel zin. En 50 euro extra voor het pijpen zonder condoom waar ik geen spijt van had. Al met al was ik voldaan vertrokken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan