latinlover90
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/julieta-deep-anal.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Vandaag ben ik bij Julieta geweest. Het was heel makkelijk om een afspraak te maken en ze reageerde op een warme, persoonlijke manier via WhatsApp (geen standaardantwoorden). Dat gaf meteen een goede indruk.
Bij aankomst liet ze me niet wachten: een prachtige, kleine en vriendelijke Latina deed de deur open. Ik nam eerst een douche en daarna begon ze met een pmc. Vervolgens hebben we seks gehad in verschillende standjes. Ze bleef de hele tijd lief, zorgzaam en ook grappig.
De enige minpunten: ze gebruikte iets te veel glijmiddel en ze gaf geen tongzoenen. Maar dat compenseerde ze ruimschoots op andere vlakken. Na zo'n 40 minuten ben ik klaargekomen en daarna bleven we nog gezellig flirten en praten.
Ze is zeker en vast een aanrader. Behandel haar goed en ze zal je goed behandelen.
Bij aankomst liet ze me niet wachten: een prachtige, kleine en vriendelijke Latina deed de deur open. Ik nam eerst een douche en daarna begon ze met een pmc. Vervolgens hebben we seks gehad in verschillende standjes. Ze bleef de hele tijd lief, zorgzaam en ook grappig.
De enige minpunten: ze gebruikte iets te veel glijmiddel en ze gaf geen tongzoenen. Maar dat compenseerde ze ruimschoots op andere vlakken. Na zo'n 40 minuten ben ik klaargekomen en daarna bleven we nog gezellig flirten en praten.
Ze is zeker en vast een aanrader. Behandel haar goed en ze zal je goed behandelen.